Hlavní obsah
Umění a zábava

Zimní kompozice 28. ledna 2024

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní kompozice

„Kompozice připomínají tajemný život pod mikroskopem. Připadám si pod drobnohledem chytrého mobilu jako v zimním paláci. Ještě že jsem šel ven.“

Článek

Dnes jsem se vrátil z kostela. Cesta byla báječná, a tak jsem se ještě stavil na zahradu, abych se podíval, co se děje v barelu. Vytvořily se totiž další kompozice, které maluje sama zima, i když led ustupuje.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní kompozice

Kompozice připomínají tajemný život pod mikroskopem. Připadám si pod drobnohledem chytrého mobilu jako v zimním paláci. Ještě že jsem šel ven.

Počasí příjemné, též vhodné pro tvorbu fotografickou a výtvarnou. Pociťuji elán delších a delších světelných dnů.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní kompozice

Životem mě provází každé roční období, a já mám v nejlepších chvílích chuť tvořit a výtvarně komponovat. Šíření dobra a osvěty v současnosti a budoucnosti by mělo býti hlavním pilířem společnosti ve všech poctivých profesích.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz