Hlavní obsah
Lidé a společnost

Koho trestá osud? Mě, nebo ji?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Veruna

Před a po…

6.7.2023, den, na který nikdy nezapomenu.

Článek

Mozkové Aneurisma a následné uzamčení ve vlastním těle…. to je příběh mé dcery Míši…

34 let, těhotná, konečně!!!

Otec neznámý…prý holduje drogám…nevím a dnes už ani nechci vědět…

Můj život se obrátil naruby…

6.7.23 je osudné datum, kdy moje těhotná dcera prodělala mozkové Aneurisma..

Ortel lékařů ve Fakultní nemocni v Olomouci byl neúprosný: připravte se na nejhorší…oba přežili.

25.9.23 se narodil můj vnouček Michálek. Porod šel císařským řezem, dcera o porodu neměla ani tušení…

Pak další měsíce v kómatu, dcera ve spánku bojovala o život a malý Michálek našel domov u mé první dcery, která léta nemohla otěhotnět…zázrak?? Nevím…

Po další době se sice probudila, ale její poškození mozku bylo tak rozsáhlé, že nastal stav: Syndrom uzamčení…..živá - mrtvá…

Lékaři, pro mě nejlepší ze všech, se snaží dovézt dceru do více živého stavu, ale bezvýsledně…Všichni jsme zoufalí, nešťastní, vyčerpaní…žádné světlé zítřky, žádné světlo na konci tunelu…

Dcera je ve zcela paralyzovaném stavu, jediný orgán, se kterým komunikuji, je její levé oko. Už se spolu dorozumíváme, dokonce na mě mrká, když souhlasí…Mezi námi vznikl stav obrovské lásky a zároveň bolesti, když nevíte a nemůžete pomoct…

Koho osud tak krutě trestá????? A proč???

Na Boha jsem zanevřela, nebudu se modlit… Budu doufat a přát si…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám