Hlavní obsah

Pan Donald Trump chce ukončit válku mezi Ukrajinou a Ruskem za den.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vladimír Sůra

Ale jak to chce udělat? Takto. Zkusme si trochu zaspekulovat.

Článek

Většina z nás má, nebo měla ve svém okolí, ať už pracovním, nebo rodinném někoho, kdo má EGO zvíci Mount Everestu, nebo alespoň Eiffelovy věže.

Stejné, nebo podobné jako možný budoucí prezident USA, pan Trump. Takto přerostlé ego většinou kráčí životem ruku v ruce s extrémní empatickou nedostatečností dané osoby.

Toto zbytnělé ego, násobené výše zmíněnou chybějící empatií nám umožňuje docela dobře předpovědět budoucnost, aniž by bylo nutné narodit se se schopnostmi starozákonních proroků.

Pojďme to tedy zkusit:

Abychom dokázali efektivně odhadnout, jak chce Donald Trump ukončit válku mezi Ruskem a Ukrajinou za jeden den, musíme se vcítit do jeho osobnosti.

Abychom se dokázali vcítit do člověka empatii naprosto postrádajícího, nebo empatii používajícího ke zneužití jiné osoby, musíme si nejdříve definovat empatii tak, jak tomu pojmu rozumí většina laické veřejnosti. Jako schopnost vcítit se do prožívání jiného člověka. Abychom se dokázali vcítit do člověka empatii naprosto postrádajícího, nebo empatii používajícího ke zneužití jiné osoby.

Podotýkám, že empatie neznamená automaticky soucit. Pracovně si empatickou schopnost rozdělme na negativní a pozitivní, kde pozitivní empatie může znamenat soucitnou empatii a negativní empatii definujme tak, že člověk, který se umí vcítit do pocitů jiných lidí to používá k jejich zneužití. Je to jeden z druhů psychopatie.

Nyní tuto představu nedostatečně empatického, nebo negativně empatického člověka vynásobme zmíněným zbytnělým egem. (Tzn. vynásobme empatii negativní, egoistickou představou typu: Jsem Pán světa. Mám vždycky a ve všem pravdu. Rozhoduji o všem a o všech. Co řeknu, to se stane. Když někdo neposlechne, nebo se bude stavět na zadní, tak ho zničím – mám k tomu veškerou moc. A udělám to pro dobro světa, protože nikdo nezná tolik, kolik toho znám Já. Já, Já, Já, jenom Já rozumím všemu nejlépe. V představě se nám v tom okamžiku pravděpodobně zjeví obličej ne nepodobný obličeji Donalda Trumpa.

Právě jsme si definovali definovali Nadčlověka s obličejovými rysy a nonverbální komunikací ne nepodobnou Donaldu Trumpovi. Jak bude takový Nadčlověk jednat, když se rozhodne ukončit válku mezi bezvýznamnou Ukrajinou a bezvýznamným Ruskem?

Evropy se ptát nebude. To by pak nemohl připsat všechny zásluhy o světový mír svému Já. Ano. Mluvíme o scénáři, kdy pan Trump vyhraje prezidentské volby v USA

Pozve si tedy na kobereček nejdříve prezidenta Ukrajiny pana Volodymyra Olexandroviče Zelenského, nebude se ho na nic ptát. Je přece prezident USA, což v jeho představě znamená prezident Světa. Pouze panu Zelenskému oznámí toto:

“ Podívej Volodymyre. Jsem nyní Pán Světa a rozhodl jsem se ukončit tu trapnou šarvátku mezi tebou a Putinem.

Oznamuji ti tedy následující. Vzdáš se území, které ti Putin dosud obsadil. (Potažmo celé doněcké a luhanské oblasti a Krymu, potažmo celého území od ruských hranic až po řeku Dněpr.) Je to tak přece logické, protože Dněpr tvoří přirozenou přírodní hranici a na takových hranicích často státy začínají, nebo končí, viď.

- Pokud mě neposlechneš Volodymyre, ukončím veškeré zbrojní dodávky do tvé země, včetně finanční podpory. Tím myslím, i dodávky a pomoc od jiných států. Jsem přece przident světa. A tím ta tvoje Ukrajina do několika týdnů zmizí z mapy světa.

- Pokud mě ale poslechneš a vzdáš se území, které jsem zmínil, ochráním zbytek tvojí země veškerou silou Mojí armády USA. A tvoje Ukrajina se stane členem NATO ve zrychleném řízení. To samé řeknu i Putinovi. Už čeká za dveřmi. Máš, milý Volodymyre čas na rozmyšlenou do zítřka.“

Poté si pan Trump pozve na kobereček Vladimíra Vladimíroviče Putina a řekne mu.

“ Podívej se Vladimíre. Jsem nyní Pán Světa a rozhodl jsem se ukončit tu trapnou šarvátku mezi tebou a Zelenskym. Oznamuji ti tedy následující. Můžeš si ponechat ukrajinské území, které jsi dosud nabyl. (Potažmo celou doněckou a luhanskou oblast a Krym, potažmo celé území od ruských hranic až po řeku Dněpr.) Je to tak logické, protože Dněpr tvoří přirozenou přírodní hranici a na takových hranicích většinou státy začínají, nebo končí, viď. Rozhodl jsem také, že zbytek Ukrajiny se stane, okamžitě po uzavření mého míru, členem NATO.

- Pokud mě poslechneš a ukončíš tu trapnou šarvátku, která mě už otravuje a nudí, zajistím, že Zelensky s tím bude souhlasit a ty můžeš, milý Vladimíre, prodat tento výsledek svým občanům, jako naprosté vítězství té tvojí SVO. A dál si můžeš věznit na Sibiři a zabíjet odbojné extremisty na svém území, aby sis udržel svoji moc, ke které chovám mimořádný obdiv a závidím ti ji.

- Pokud mě ovšem neposlechneš, vyzbrojím ukrajinskou armádu takovou silou Mojí armády USA, že tě poženou až daleko za Moskvu. A to bude nejen konec Ruska, ale i konec tvého působení na Zeměkouli. A ty se v brzké době setkáš s Navalnym.

Na rozmyšlenou máš, milý Vladimíre, čas do zítřka.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám