Hlavní obsah
Názory a úvahy

A co když má Dušek pravdu?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Za poslední dva dny se objevila řada komentářů, které jako jeden muž odsuzují Jaroslava Duška za jeho výroky o rakovině, hovoří se v nich o nebezpečném šílenci, bláznovi popírači tradiční medicíny a podobně. Ale co když má Dušek pravdu?

Článek

Tradiční lékaři v čele s ministrem Válkem samozřejmě obhajují své živobytí. To je logické. Zajímavé na tom je to, že když někdo např. kouří a dostane rakovinu, tak oni sami mu řeknou: „Můžete si za to sám.“ Stejně jako Dušek. Ale to je zřejmě v pořádku, když je to z úst lékaře. Stejně tak dobře je znám vliv toho, co jíme nebo pijeme na rakovinu tlustého střeva, životního stylu na jiné typy nádorů atd. Takže vlastně si za to tak trochu opravdu můžeme sami, alepoň u některých rakovin. Dále v tom hrají roli dědičné faktory. Nicméně, protože Jaroslav Dušek často hovořívá v nadsázce, chápu o co mu šlo. Že do jisté míry - a o tom mluví i celostní medicína - naše chování, jednání a vnitřní rozpoložení (stres vs. pohoda) prokazatelně naše zdraví, a zřejmě i vznik rakovinného bujení, ovlivňují.

Tak co mu vlastně máte všichni za zlé?

Já jsem např. byl 100% prosazovatelem a poslušným vykonavatelem všech anti-covidových opatření. Roušky, dezinfekce, očkování. Covidem jsem nikdy neonemocněl. Takže to asi fungovalo… Jenže měsíc po třetí dávce vakcíny jsem dostal hlubokou žilní trombózu do levé nohy. Sama doktorka mi řekla, že to s tím očkováním nejspíš souvisí. Nedávám to nikomu za vinu, nechci odškodné, protože 100% jistotu nemám. Kouřím, jím tučné, mám trochu nadváhu. Kdo ví, co přesně tu trombózu způsobilo. Vakcína mohla být jen poslední kapka.

Každopádně jsem si jistý, že pokud dostanu rakovinu plic, můžu si za to sám. Jak pravil pan Dušek a já to beru.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz