Článek
Ústí nad Labem pokračuje ve své tradici naprosto nekonvenčních tahů. Stále nebyly představeny ty „nejkrásnější dresy na světě“ a tak se dál pokračuje v kampani s těmi provizorními. V posledním kole proti Artisu se Severočeši prezentovali chvályhodně dalším originálním projektem - tentokrát zaměřeným na ekologii a čistotu města.
GTA styl pro dobrou věc
Abyste nebyli ochuzeni, tak Ústí doma padlo proti brněnskému Artisu 0:2. V čem však nastoupili hráči Viagemu, se opět mocně probírá. Tentokrát se vedení inspirovalo herní sérií Grand Theft Auto. Nápis „Ústí čisté jako Los Santos“ v charakteristickém grafickém stylu upozornili na novou iniciativu.
Marketingový ředitel Matěj Svojše celou věc vysvětlil: „Město nás oslovilo s nápadem na kampaň za čistší Ústí. Protože jsme zvyklí dělat věci nad očekávání, rozhodli jsme se spojit sport s užitečnou aktivitou pro komunitu.“
Plánuje se čtyři až šest akcí, kde budou profesionální hráči uklízet vybraná místa ve městě. Tyto události budou současně sloužit jako příležitost pro setkání s fanoušky. „Nebude to jen o úklidu, ale také o budování vztahů s našimi příznivci,“ dodal Svojše.
Městská podpora
Za město se k situaci vyjádřila místní radní paní Eva Fialová: „Průzkum ukázal, že čistota města trápí naše občany. Spolupráce se sportovci je součástí širší osvětové kampaně. Sportovci jsou vzory a jejich zapojení má velký význam.“
Město poskytne veškeré vybavení na úklid a oslovilo i další sportovní kluby s podobnou nabídkou spolupráce.
Limitovaná edice
Speciální dresy budou sloužit jako odměna pro aktivní účastníky úklidových akcí. „Vyrobili jsme jich více, než potřebujeme pro tým. Stanou se památeční trofejí pro ty, kdo se pravidelně zapojí do péče o město,“ prozradil Svojše.
Ústí tak udržuje svou image kreativní a neotřelé organizace, kde jakýkoliv nápad má šanci na úspěch - od virální hlášky z pořadu Ano, šéfe! až po chvályhodný úklid metropole ústeckého kraje. Jen mě napadá, jestli se těch dresů, které byly mocně prezentovány před sezónou, vůbec dočkáme. Mám na mysli samozřejmě dle slov vedení dresy „nejkrásnější na světě s odstínem pánské růžové“. Dočkáme se jich do konce roku, nebo budeme kolo za kolem druhé ligy se bavit marketingem v současné době druhého týmu druhé ligy?
Autor: Josef Volejník