Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Navštívili jsme pražský swingers klub. Manželka si užívala, já jenom zíral

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Noční klub

Navrhnout manželce, že bych rád navštívil swingers klub vyžadovalo asi půlroční odhodlávání. K mému neskutečnému překvapení však nebyla vůbec překvapená a souhlasila. Po patnácti letech manželství si to prý zasloužíme.

Článek

Ne, že by nám to s manželkou v posteli neklapalo, to vůbec ne. Ale po letní návštěvě chorvatských nudistických pláží jsem si říkal, že by možná nebylo úplně od věci, zkusit jí navrhnout nějaké oživení našeho intimního života. Kamarád mi totiž kdysi vyprávěl o francouzském letovisku Cap d'Agde, které se nachází západně od Marseille, a kde se kromě běžných pláží nachází také naturistická vesnička. Tu prý v drtivé většině navštěvují páry, které se nestydí oddávat se intimním hrátkám na veřejnosti, případně si vyměnit partnery.

Modrá tabletka je nutnost

U nás nic takového není, alespoň jsem to nikde nenašel, ale v Praze existuje několik swingers klubů, kde se páry mohou oddávat skupinovému sexu do sytosti. Když to tedy oba partneři psychicky unesou. Na internetu jsem četl, jak je to skvělé a nebezpečné zároveň. Jak to partnerství utužilo i totálně zničilo. Přesto jsme se dohodli, že vyrazíme. Jsme spolu přeci 15 let, tak to není nějaký výstřelek. Co jsem ale na internetu nenašel, bylo to, že pro nezkušeného chlapíka je návštěva podobného zařízení většinou hodně velkým náporem na mentální nastavení a tím pádem i na potenci. „Ty jsi tam šel bez Viagry?“, ptal se mě následně zmíněný kamarád. Ano, šel. A byla to chyba. Velká chyba.

Manželka si užívala

Vidět najednou možná desítky těl, jak se oddávají milostným hrátkám, je na první pohled lákavé. Pak jsem si ale uvědomil, že moje svaly nejsou zdaleka tak dokonalé, jako svaly některých přítomných pánů, že jsem tak o patnáct let starší, než většina přítomných, ale hlavně, že moje žena bez problémů přijímá doteky (a později i mnohem více) od mužského i ženského osazenstva. Nebudu to napínat. Jako muž jsem tam prostě nefungoval. Zato manželka si užívala. Sice se stále ujišťovala, jestli mi to nevadí, ale dokážete si představit, že bych řekl, že vadí? Za jedno jsem to sám navrhl, a za druhé jsem byl indisponován.

Bar plný hříchu

A jak to v takovém klubu vlastně chodí? Hned u vstupu nás uvítala dvojice majitelů a provedli nás po všech prostorách. Klubu dominuje velká místnost, která vypadá jako nějaký běžný bar. Tam si dáte drink a můžete vyrazit do temných komnat. Na jedné straně je menší prostor s televizí, malým gaučem a větší postelí, na druhé straně potom jedna velká místnost a několik malých. Všude se něco dělo. V každé místnosti byla nějaká dvojice, nebo skupinka, která se k sobě ohromně měla. Řeknu vám, sedět v takové chvíli na baru a představovat si, co asi dělá manželka v některé z místností, to je docela síla. Jenže co dělat jiného, když mužství nefunguje? Stát opodál a dívat se jako nějaký voyeur? To by bylo ještě horší.

Šel bych klidně znova

Svého rozhodnutí, jít na swingers party, rozhodně nelituji, ale už to asi opakovat nebudu. Manželka sice asi dvakrát nadhodila, že bychom mohli opět vyrazit, ale vždy jsem se vymluvil. Samozřejmě, že ví, proč jít nechci jít, i když mě to láká. Nebo že bych začal posilovat a vyzkoušel tu modrou tabletku?

A co vy? Už jste na swingers někdy byli? Jak se vám tam líbilo?

Anketa

Byli jste někdy na swingers party?
Ano, chodíme s partnerkou/partnerem pravidelně
5,5 %
Láká mě to, ale nemám s kým vyrazit
21,2 %
Ne a nikdy bych k něčemu podobnému nesvolil/nesvolila
73,3 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1973 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz