Hlavní obsah

V Egyptě jsem se zamilovala. Ale zradil mě, byli na mě tři, říká Marta (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixaby

Nikdy si nemyslela, že takhle dopadne

Byla čerstvě po rozvodu a chtěla si udělat dva týdne jen pro sebe. Stalo se, jenže pobyt v Egyptě se neplánovaně zvrtnul. A Marta byla ve finále ráda, že je ve zdraví doma. Šrámy ale zůstaly.

Článek

Její manželství nebylo šťastné. Asi to bylo i tím, že se vdávala mladá, bylo jí čerstvých dvacet. Navíc její partner byl o třináct let starší. „Byla jsem poblázněná a zamilovaná. Jenže to byla jedna z těch prvních lásek, která je sice intenzivní, ale málokdy vydrží. Přesto jsme se snažili a důkazem je téměř deset let, které jsme spolu vydrželi,“ vzpomíná Marta.

Přesto, že manželství k rozvodu dlouho směřovalo, nebyl to jednoduchý proces. její manžel si dělal nároky téměř na vše, nehodlal se smířit s kompromisem. Dojít tak muselo na soud. „Táhlo se to rok. Už jsem myslela, že nás snad ani nerozvedou. Takže když se to konečně stalo a já byla oficiálně zase svobodná, chtěla jsem to oslavit.“

Bylo to takové, jak si vysnila

Původně měla v plánu jet s kamarádkou na dámskou jízdu. Jenže ta jí společnou dovolenou v Egyptě těsně před odletem zrušila, protože vážně onemocněla. „Měla zápal plic. Ale nic, co by ji ohrožovalo na životě. Proto jsem se rozhodla, že poletím sama a v rámci možností si to užiju. Přiznávám, že jsem moc nevěděla, do čeho jdu. A upřímně řečeno, bylo mi to celkem jedno.“

Na hotel se dostala v noci. Unavená, ale spokojená. „Bylo to tam krásné. Vybíraly jsme opravdu luxusní resort, takže jsem očekávala kvalitní služby na vysoké úrovni. Hned snídaně následující den mě přesvědčila, že jsem si to malovala takové, jaké to v reálu bylo. Tedy alespoň pokud jde o jídlo a hotel jako takový,“ usmívá se Marta.

Potkala super chlapa

Nechtěla ale jen sedět u bazénu nebo „cestovat“ k moři a zpět. Rozhodla se, že trošku pozná okolí. „V podstatě za rohem jsem narazila na skupinu místních. Jeden kluk se mi moc líbil. Později jsem zjistila, že je sice o pět let mladší, ale to bylo samozřejmě jedno, neplánovala jsem přeci svatbu. Pozval mě na večeři a bylo to moc fajn. Věřila jsem, že tím dovolená získala skvělý bonus.“

Prožila tři nádherné dny. Jezdili spolu po okolí, Ahmed jí ukazoval věci, které by sama nikdy nezjistila a o kterých průvodci turistů neměli ani tušení. Když ji pozval k němu domů, neviděla na tom nic špatného. Měla jsem přijít večer, tak nějak jsem očekávala večeři. Hezky jsem se oblékla a vyrazila.“

Nakonec je přesvědčila

Martu však čekalo velmi nepěkné překvapení. Čekal na ni totiž nejen její „vyvolený“, ale i jeho dva kamarádi. Když vešla do místnosti, jeden si stoupnul ke dveřím, aby nemohla ven.Bála jsem se, co bude. Mohli si vzít, co by chtěli. Jenže oni mě začali přesvědčovat, abych se dala na jejich víru. Argumentovaly snad dvě hodiny, neměla jsem šanci cokoli říct. Byli na mě tři a skákat jim do řeči prakticky nešlo.“

Nakonec z toho ale „vybruslila“. Sice to trvalo asi pět hodin, ale nakonec jí uvěřili, že si to rozmyslí. „Snažila jsem se je přesvědčit, že jsem „nahlodaná“ a budu o jejich nabídce uvažovat. Pelášila jsem do pokoje a asi se nikdo nediví, že jsem zbytek dovolené nevystrčila nos z resortu.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz