Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Odletěli jsme s partnerem k moři. Kdybych jen věděla, koho tam potkám, říká Alena (32)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Do Egypta létala Alena s Jakubem pravidelně. Věděli, které hotely jsou nejlepší a tam se vraceli. Kdyby ji napadlo, že tam potká svého bývalého partnera, asi by si takovou dovolenou rozmyslela. Zdálo se, že city ještě ani zdaleka nejsou pryč!

Článek

S Martinem jsem se dala dohromady na pár měsíců, když jsme šli s Kubou od sebe. Tehdy trvala naše partnerská krize asi rok, a další rok jsme spolu nebydleli. Našla jsem si tehdy Martina, který měl vše, co mi u Kuby chybělo. Byl pozorný, dalo se s ním mluvit celé hodiny. Uměl perfektně vařit, byl zdvořilý a v posteli nám to skvěle klapalo.

Když došlo na lámání chleba…

Jenže, když mě chtěl Kuba zpátky, zkrátka jsem neodolala a dala jsem mu přednost. Martin to tehdy těžce nesl, a já si nejsem dodnes jistá, že jsem udělala správně. Občas jsme si vyměnili pár zpráv a Martin si dělal legraci, že kdybychom se potkali, tak si neodoláme.

Já jsem se naoko čertila, ale věděla jsem, že má pravdu. S ním bylo pořád vše nové, zábavné. Přeci jen, Kubu už jsem znala 10 let. Byl pro mě sice bezpečným přístavem a chvíli po návratu nám to v posteli skvěle klapalo, nakonec se to ale vrátilo do starých kolejí. A problémy, kvůli kterým jsme se rozešli, máme dál.

Co dělá, sakra, v Egyptě?

Když jsme dorazili do našeho oblíbeného hotelu v Hurghadě, začala jsem litovat, že jsem Martinovi vyprávěla, kam ráda jezdím. Zřejmě jsem byla tak přesvědčivá, že vyrazil s kamarádem také. Možná byl dokonce v šoku, že mě tam vidí ve stejném termínu.

Kuba Martina neznal, a tak netušil, co se děje. Zůstala jsem stát jako opařená, ale nepřiznala jsem nic. Během pár hodin jsme si začali znovu psát, zpráva za zprávou. Chuť zakázaného ovoce mě dostala znovu. Ležel naproti nám u bazénu a psal mi, jak moc by mě chtěl znovu políbit…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Alenou C.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz