Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Až opustím manžela, budu šťastná. Jen mě kontroluje a nic bez jeho svolení nesmím, říká Renata (40)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Vzala si toho nejlepšího muže pod sluncem. Jejich vztah byl plný lásky a radosti. Postupem času se však její manžel začal měnit a Renatu doslova kontroloval na každém jejím kroku. Je žárlivý a své ženě nic nedovolí.

Článek

Renata prožívala první měsíce manželství jako ta nejšťastnější žena pod sluncem. Svého manžela Milana považovala za životní lásku a nejlepšího životního partnera, kterého mohla potkat. Byl pozorný, láskyplný a vždy se o ni krásně staral. Trávili spolu veškerý možný čas, cestovali a plánovali rodinu.

Až opustím manžela, budu šťastná

Když jsem se vdala, myslela jsem si, že to bude na celý život. Všechno bylo tak krásné, byl něžný a pozorný. Dokonce jsem měla skutečně vše, co jsem si kdy přála a moc jsem si toho vážila. Ale jak dny ubíhaly, Milan se začal měnit. Nejprve to byly malé věci, které jsem stále považovala za známky lásky. Myslela jsem si, že má o mě strach a přišlo mi to krásné. Například chtěl vědět, kde jsem nebo proč jsem se zdržela. Když jsem přišla pozdě z práce, hned se ptal, co se děje.

Časem se to ale zhoršovalo, žárlil kvůli každé maličkosti a chtěl ovládat každý můj krok. Musela jsem mu ukazovat účtenky za každý nákup a neustále mu vysvětlovat, kam jdou naše peníze. To ale nebylo vše. Dokonce po mně chtěl vědět, kam jdu, kdy přijdu a co tam budu dělat. Jednoho dne jsem dokonce zjistila, že mám v telefonu aktivovanou službu na sledování polohy. Přesně tu, co rodiče dávají svým dětem, když se o ně bojí. Jeho chování bylo nesnesitelné.

Jen mě kontroluje a nic bez jeho svolení nesmím

Cítila jsem se jako vězeň ve vlastním domě. Přestala jsem se cítit jako Renata, jako ta sebevědomá žena, která jsem bývala. Bylo to, jako bych se pomalu ztrácela. Když mi to došlo, věděla jsem, že musím udělat změnu. Plánuji tajný odchod, o kterém nikdo nemá tušení, ani Milan. Jenže nevím, jak to celé sama zvládnu, protože on má na starost můj účet a nemohu se odstěhovat tak, aby to nepoznal.

Všechny věci zřejmě zůstanou v našem domě. Je to strašně těžké a bojím se. Jenže si moc dobře uvědomuji, že když odejdu, budu znovu šťastná. Připravuji si vše potřebné, sháním nové bydlení a prosím o pomoc své rodiče. Je to obtížné, protože Milan stále kontroluje naše finance, ale najdu způsob, jak to zvládnu. Ale já chci být znovu ta silná žena, která se dokáže znovu postavit na vlastní nohy. A snad jednoho dne potkám i muže, který mě bude mít skutečně rád.

Zdroje: autorský text a vyprávění Renaty

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz