Hlavní obsah
Aktuální dění

Z vraha celebritou. Kramný, který se zbavil manželky a dcery v Egyptě, bude v dokumentu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: TheDigitalArtist / Pixabay

Ilustrační obrázek.

Kramný se nikdy k vraždě manželky a dcery nepřiznal, přesto byl odsouzen a svůj trest si odpykává ve věznici na Mírově. Nyní se stane hvězdou pětidílného dokumentu.

Článek

Přesně si pamatuji ten den, kdy svět oblétla informace o záhadném úmrtí Češky Moniky a její dcery v Egyptě. Také jsem zrovna trávila svojí dovolenou u moře. Jak je možné, že zemřely? Otrávily se jídlem? Prodělat v Egyptě Faraonovu pomstu je asi celkem běžné, ale že by někdo zemřel?

A nad Kramným se začala stahovat mračna. Nemohlo to prostě být jinak než, že se zbavil manželky? Jestli cílil i na nevinnou dcerku, nebo se stala náhodnou obětí, je záhadou. Kramný nikdy nepřipustil, že by spáchal zločin. Celý příběh je tak obestřen tajemstvím a dělí tak veřejnost. Logicky by se dalo říci, že není možné, aby obě zemřely jen tak po nějakém jídle.

Je také podivný telefonát pojišťovně. Tak odtažitý a chladný. „Stala se mi taková věc, jsem v Egyptě na dovolené a před chviličkou jsem vstal a zjistil jsem, že manželka s dcerou jsou mrtvé, co mám dělat dál?“

Nedokážu si prostě představit, jak bych mohla být tak chladnokrevná v kůži Kramného. Je jasné, že mám kartičku, na které je instrukce, že pokud se stane nějaká nenadálá situace, mám volat pojišťovnu. Ovšem to zřejmě učiním s takovým nadhledem, když mi někdo odře auto nebo ztratím občanku. Zavolat jen tak na pojišťovnu, že mám v pokoji mrtvou manželku a dceru je…no nevím, asi naprosto nepředstavitelné a silně přes čáru.

Zkouším si představit, jak bych se v té situaci chovala sama. Můj milovaný manžel (manželka) a dcera leží v pokoji bez života. Začnu řvát jako zjednaná. Snažím se je oživit, dávat umělé dýchání a masírovat srdce. Vybíhám z pokoje a ječím o pomoc. Ječím jako bláznivá a řvu, je to pro mne naprosto šílená situace a chovám se jako smyslů zbavená. Strašně brečím, tluču do dveří hotelových pokojů a prosím o pomoc. Ale nevím, možná jsem přecitlivělá a jiní to tak neberou.

Kramný si svůj trest odpykává a nyní je o něm a jeho příběhu natočen pětidílný dokument, ve kterém sám osobně vystoupí. Prý se máme na co těšit. Kramný napřed dlouze váhal, jestli nabídku na své vystoupení vůbec přijme, ale nakonec se rozhovořil. A jeho poslední rozhovor byl prý velmi obsáhlý.

Zdroj:

https://www.extra.cz/petr-kramny-se-vyrazne-zmenil-rika-reziser-dokumentu-o-dvojnasobnem-vrahovi-promluvil-o-vzajemnem-setkani-na-mirove-d527f

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz