Článek
Vadí mi, že si obchody hrají na to, že zákazníkům zjednodušují nakupování, přitom pomáhají jen a pouze sobě – ušetřit peníze a snížit potřebu mít tolik zaměstnanců. Kdo si žádal samoobslužné pokladny? Žádná poptávka po tom nebyla, ale řetězce to podávají, že si to zákazníci sami vyžádali a bylo to jejich přání.
Dělají z nás hlupáky, a to mi dost vadí. Až si budu chtít hrát na pokladní, koupím si dětskou sadu a bude mi to stačit.
Abych ale jen nehanila, přiznávám, že mám kolem sebe lidi, kteří mají samoobsluhu rádi, protože jim údajně šetří čas. Ano, 100 lidí, 100 chutí a mohou být ti, kterým to vyhovuje. Jak je ale možné, že řetězce nenapadne dát zákazníkovi na samoobluze slevu? Sám si vše namarkuje, sám zaplatí, vrátí si peníze, naskenuje kupóny…nezasloužili bychom si za to nějakou výhodu?
Obchody samy chtějí, aby lidé na samoobsluhu chodili a pokud by jim nabídli něco výhodného, jistě bychom se na to jako zákazníci dívali jinak. Brali bychom to jako benefit za to, že odvedeme práci za pokladní.
Nejsem jediná, která si na toto stěžuje a nechápu obchody, že se nesnaží nám zavřít pusu. Jistě by přišli na způsob, jak nám vyhovět – kupóny navíc, dárečky, slevy? Mnoho lidí by to potěšilo. Někdo možná namítne, že je každého volba, na jakou pokladnu půjde, ale já si myslím, že časem dojde ke zrušení klasických pokladen.