Článek
Tak úvodem chci napsat, že situaci v místě, kde je jenom jedna pobočka a ta byla zrušená bez náhrady s tím, že je třeba dojíždět daleko, nelze srovnávat se situací v hlavním městě. Nám sice také zrušili dvě nejbližší pobočky, ale mně je to vlastně úplně fuk. Jestli mám jet metrem o tři zastávky dál a tam si pohodlněji vyzvednout balíček, klidně snesu, protože podle naší pobočky už dlouho bylo vidět, že to nikam nevede.
Párkrát jsem zkusila napsat stížnost, párkrát se tam i rozčilovala, když často nefungovalo vyvolávací zařízení, nebo mě počítač úplně přeskočil a musela jsem vystát frontu znovu. Přestože máme docela hezkou poštu, kde je asi 10 přepážek, fungovaly maximálně tři, a tak jsme čekali a čekali a čekali. Dříve se někdy stávalo, že u zavřených okének seděly pracovnice a asi dělaly nějaké výkazy, nevím. Ale ani v největší špičce provozu to okénko neotevřely, a ještě se spolu chodily provokativně vybavovat, abychom si tu aroganci k zákazníkům uvědomovali víc. To jsem snad nikdy na jiné pobočce nezažila, proto jsem na to párkrát upozornila.
Informaci člověk neobdržel, zásilky obvykle chodily pozdě, upomínky na dopisy do vlastních rukou skoro vůbec, kdybych se o svých důležitých dopisech nedozvěděla z vlastní iniciativy, mohla jsem mít docela slušný průšvih.
O balíčcích ani nemluvě. Párkrát jsem si vzala dovolenou a čekala na objednané zboží, abych v 19 hodin obdržela SMS, že se mi pokoušeli balíček doručit, ale nezastihli mne, proto si pro něj mám dojít na pobočku. Prostě služby za všechny prachy. Jediné, co fungovalo, bylo zasílání obchodních sdělení do e-mailu a účtování co nejvyšších cen při posílání balíčku. Už dávno se snažím využívat konkurenci a pokud možno se s Českou poštou nedružím.
Pro představu jeden konkrétní příklad: Příbuzní z Austrálie chtěli poslat kráječe na knedlíky. Poslala jsem jim je v srpnu 2020. Říkala jsem si, že to dostanou tak k Vánocům. Ozvali se až v březnu a ptali se, zda by to nešlo reklamovat. Dohledala jsem podací lístek a poslala reklamaci. Je zvláštní, že to půl roku někde leželo, ale nakonec se balík našel a pošta mi hned napsala, že reklamace nebyla oprávněná, protože balíček je doručen. Shodou okolností byl doručen asi 5 dní po podání té reklamace. Ale možná není na vině jenom naše pošta, australská prý také není zrovna kvalitní.
A víte, co mi na naší pobočce řekli na otázku, pod jaké ministerstvo spadá pošta, abych věděla, kam si stěžovat? Prý neví. No, tak teď už se to ví!