Hlavní obsah
Názory a úvahy

Rezignace (osobní kapitulace (pln lásky k lidem))

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ničím společnosti nepřispívám a společnost se mi příčí.

Článek

Jsem znechucený. Jsem zlomený, zničený, otrávený. Nikdo mě neposlouchá. Nikoho nezajímá, co říkám. Nikdo nepátrá po tom, proč říkám, co říkám. Jsem sám a osamělý a osamocený. Jsem nezajímavý, jsem nudný, jsem lítostivý, jsem politováníhodný. Jsem zbytečný… jsem svého druhu jediný. Jsem nadpočetný. Jsem ten, kterého se zbavíte jako prvního, když musíte vybrat. Ničím společnosti nepřispívám a společnost se mi příčí. Občas bych byl rád tím, kdo něčím přispěje, ale potom se mi pokaždé připomenou všechny ty věci, kvůli kterým se mi společnost protiví a hnusí, a ten hnus a odpor, který cítím, mi fyzicky znemožňuje stát se tím, čím bych se stát chtěl.

Hrdinou.

Naivním, bláhovým a zase mladým.

Utěšeným a utěšitelným.

Oporou, průvodcem a rádcem, mentorem, podporou.

A pak si pustím televizní noviny.

A pak jdu na internet.

Ale začíná to vždycky slibně. Vždycky to začíná tím, že ráno vyjde slunce.

A pak přijde ten zbytek…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz