Hlavní obsah
Umění a zábava

Mám si koupit bič Indiana Jonese za 12 300 000 Kč?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: istara / Pixabay

Se správnou částkou si můžete koupit cokoliv, nebo i kohokoliv?

Hollywood vydává opět něco málo ze svých pokladů. Když zalovíte hluboko ve své peněžence, tak si můžete koupit i takové pecky jako je bič Indiana Jonese nebo dveře z Titaniku. Daly byste za to ty peníze?

Článek

V Americe proběhla dražba ikonických předmětů ze slavných filmů. Milé roky a láska fanoušků vystřelily ceny do nebes. Nejdražší položkou byly dveře, ze slavného Titanicu. Ty se vydražily za 16, 7 milionů Kč.

Titanik, doják pro slaboduché

Titanic mě nikdy nebral. Možná to bude tím, že jsem ho poprvé viděla až někdy po tom, co mi minulo dvacet let. Když mě, ještě jako náctiletou zajímal, neměla jsem ho povolený, protože to byla „drasťárna“ a v době, kdy jsem na něj narazila při přepínání programů v TV už mě pohled na Leonarda DiCapria mizícího ve ledové vodě nijak zvlášť nedojímal. Znám daleko dojemnější filmy jako třeba Zápisník jedné lásky, ten je fakt srdcervoucí nebo třeba Pokání, Zakletý v čase a tak podobně. Prostě Titanic je fajn, ale v době, kdy jsem ho viděla já, už nebyl ničím výjimečný.

Půjdu na nákup

Nejsem skalní fanoušek a sběratelské předměty považuji jen za lapače prachu, přesto bych si ale v aukci vybrala. Nezaujala mě bowlingová koule Billa Murayho, Roseiny šaty ani sekera Jacka Nicholsna. Moje sympatie patří biči Indiana Jonese. Ten se prodal za 12, 3 milionů a mít ty peníze nazbyt, tak do toho jdu. Indiana Jonese zbožňuju. Miluju filmy z archeologického prostředí, plné napětí, dobrodružství a humoru. Sám Harrison Ford je podle mě jediný chlap na světě, který je sexy, i když už mu minulo 80 let. A co se týče biče, vždycky jsem s ním chtěla umět zacházet. Hned po vrhání nožů, jsem se chtěla naučit s bičem, ale viděla jsem pár úrazů a celkem mě to přešlo. Docela mi moje tělesná schránka vyhovuje, tak jak je.

Čas dodává na hodnotě

Fascinuje mě, jak věci dokážou časem získat na hodnotě. Když si člověk správně vybere, může na tom skutečně vydělat. Koupě ikonických předmětů z filmů je samozřejmě jen pro vyvolené, ale i „normální“ člověk může zainvestovat. Na dlouhé držení je skvělý alkohol nebo třeba ty správné hodinky. Přemýšlela jsem, že by nebylo špatné koupit Rolexy a nechat je vnoučatům, ale zatím jsem to zavrhla. Hodinky by byly jen jedny, maximálně dvoje a s vnoučaty bych se ráda dostala na vyšší počet. Nakonec zkusím nejspíš ten alkohol. Nějaké správné lahve rumu, likérů, archivních vín a podobných laskominek by se mohly časem hezky vyplatit.

Jak jste na tom vy? Vybrali byste si v aukci? A do čeho investuje v běžném životě?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz