Hlavní obsah
Cestování

Dovolená v Polsku: To, co provedl personál, je ostuda. Jídlo na příděl a kontrola tašek po snídani

Foto: Pixabay/Public domain

Jako každoročně i letos jsme se vydali na vytouženou dovolenou do termálních lázní v Polsku. Jaké bylo ale naše zděšení, když jsme přišli na snídani? Něco neskutečného, co nepřejeme nikomu.

Článek

To co provedl personál, je ostuda

Jako již poněkolikáté jsme se s rodinou vydali na zdravotní dovolenou do termálních lázní v Polsku. Ubytovali jsme se v blízkosti lázní, v krásném soukromém penzionu, kde jsme se za ta léta stali přáteli nejen s majiteli, ale i s personálem. Vždycky jsme byli naprosto spokojeni s jejich službami a přívětivostí. Tentokrát však naše očekávání vzalo za své.

Po příjezdu jsme se vyhladovělí těšili na první snídani. Jakmile jsme vstoupili do jídelny, všimli jsme si, že si na nás personál ukazuje a divně si nás prohlíží. Začalo to být opravdu hodně nepříjemné, a to ve chvíli, kdy nám určovali, kolik si můžeme dát jídla na talíř. Zároveň jsme si nesměli sami nic brát ani dávat na tác. Když jsme si chtěli přidat, bedlivě sledovali, co s jídlem děláme. Například, zda jsme ho zkonzumovali nebo kam ho dáváme. Dokonce jsme museli ukazovat své tašky při odchodu, aby se ujistili, že nic neodnášíme v krabičkách.

Jídlo na příděl a kontrola tašek po snídani

V ceně pobytu jsme měli vždy pouze snídani, ostatní jídla jsme si kupovali mimo penzion. Proto jsme si mysleli, že se pořádně nasnídáme, abychom celý den neměli hlad a mohli jsme si užívat s dětmi vodních radovánek bez starostí. Po několika dnech tohoto nepříjemného zacházení jsem se rozhodla zeptat, co to má znamenat.

Odpověď majitele mi docela vyrazila dech. Řekl, že především Češi si tady dělají ostudu tím, že si berou velké porce jídla, které nesní a ještě si občerstvení odnáší v krabičkách, aby měli stravu na celý zbytek dne. To následně pohazují po okolí penzionu, protože jídlo nesní nebo jim to nechutná. Nestačila jsem se divit.

Foto: Betynka

Tato nepříjemná zkušenost nám pokazila jinak příjemnou dovolenou a zanechala v nás zlobu na všechny ostatní nenasytné turisty z Česka . V minulosti jsme se v tomto penzionu vždy cítili vítaní, ale tentokrát jsme byli nepříjemně omezovaní a sledovaní. Doufáme, že se podobné situace nebudou již nikdy opakovat, a že budeme moci opět zažívat pohostinnost, na kterou jsme zde byli dříve zvyklí. Bohužel se zde nepříjemně projevila změna majitele.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz