Hlavní obsah

Zamilovala jsem se do svého tchána. Máme spolu dítě a je nám dobře, říká Veronika (23)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Nečekala jsem, že by mi do cesty přišel starší muž. Ale on jediný mě dokázal, co je to práva láska. Dnes jsem ráda, že se to vše stalo.

Článek

Psal se rok 2020 a můj život byl naprosto spokojený a klidný. Dva roky jsem byla vdaná za Karla, kterého jsem potkala na střední škole. Naše manželství bylo plné běžných vzestupů a pádů, ale něco zásadního mi chybělo. Byla to vášeň, kterou jsem nakonec našla na zcela nečekaném místě.

Zamilovala jsem se do svého tchána

Karlův otec Jiří byl totiž charismatický muž v nejlepších letech. Vždy jsem si ho vážila pro jeho moudrost a humor, ale teprve nedávno jsem si uvědomila, že mezi námi přeskočila jiskra. Začalo to nevinnými rozhovory během rodinných večeří, které se postupně změnily v naše krásné schůzky na hotelu.

Scházeli jsme se tajně, vždy s mírným pocitem strachu. Ale o to více to bylo vzrušující a já jsem byla zamilovaná. Jiří mě dokázal rozesmát a já se cítila milovaná způsobem, který jsem dlouho nezažila. Bylo to jako žít ve dvou různých světech. Jeden byl můj obyčejný život s Karlem a druhý byl svět plný vášně a tajemství s Jiřím.

Máme spolu dítě a je nám dobře

Jednoho dne jsem však zjistila, že jsem těhotná. Zpočátku jsem vůbec nevěděla, zda je dítě Jirkovo nebo Karlovo, ale později mi to bylo jasné. Dítě je mého milence, který je současně mým tchánem. Vůbec jsem nevěděla, co mám dělat. Byla jsem naprosto zoufalá. Chtěla jsem žít s Jiřím, a tak jsem mu oznámila, že jsem těhotná. Bála jsem se, co mi řekne. Měl neskutečnou radost. Už nezbývalo nic jiného, než to všechno říct Karlovi.

Následovalo náročné období, kdy jsem se já rozvedla s Karlem a Jirka zase se svou ženou, mou vlastní tchýni. Bylo to těžké rozhodnutí, ale věděla jsem, že už není cesty zpět. Chtěla jsem žít s Jirkou a těšila jsem se na příchod miminka

Zdroje: autorský text a vyprávění Veroniky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz