Hlavní obsah

Nechtěla jsem se vázat. Chtěla jsem jen volnost a užívat si bohatství, říká Denisa (40)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Byl to způsob života, který jsem si sama zvolila. Nechtěla jsem se vázat, ale naopak jsem toužila po luxusu a dobrodružství. Můj život se točil kolem bohatých mužů, kteří mi mohli nabídnout všechno, co jsem si kdy přála. Kromě lásky.

Článek

Vyrůstala jsem v průměrné rodině, kde peníze byly vždy velkým nedostatkem. Již v dětství jsem snila o tom, že jednou budu žít jinak. Když jsem dostudovala, rozhodla jsem se, že si své sny splním. Krásný vzhled a šarm mi otevřely dveře do světa luxusu, který jsem si vždy přála. Začala jsem chodit na večírky a společenské akce, kde jsem potkávala šarmantní a bohaté muže, kteří byli ochotni nabídnout mi všechno, co jsem chtěla.

Nechtěla jsem se vázat

Jedním z nich byl Richard. Byl to úspěšný podnikatel, který měl více peněz, než kdy mohl utratit. Náš vztah byl jiný v tom, že on mi poskytoval luxus a já jemu společnost. Cestovali jsme po světě, užívali si drahé večeře, nákupy a divoké noci v luxusních hotelích. Ale jakmile začal mluvit o závazcích nebo o tom, že bychom mohli být víc než jen milenci, ihned jsem se snažila z této diskuze vycouvat a přejít na jiné téma. Chtěla jsem jen jedno, a to užívat si. Rozhodně ne trvalý vztah.

Po Richardovi přišel další a další muž. Byla jsem jako motýl, který létal z květu na květ, motýl, který se nikdy nezdržel příliš dlouho na jednom místě. Všechny tyto muže spojovala jedna věc. Byli bohatí a mohli mi nabídnout život, jaký jsem chtěla. Někteří z nich se do mě zamilovali, jiní byli stejně nezávazní jako já. Střídání mužů bylo pro mě způsobem, jak udržovat svůj život plný zábavy, vzrušení a luxusu. Každý nový muž byl pro mě novým dobrodružstvím, novou kapitolou v mém životě. Nikdy jsem se necítila provinile, protože jsem byla otevřená a upřímná ohledně svých úmyslů. Chtěla jsem být jen milenkou, a to bez závazků a bez komplikací.

Chtěla jsem jen volnost a užívat si bohatství

Moje kamarádky mi často říkaly, že jsem cynická a že se jednou spálím. Ale já jsem věděla, co chci. Hlavně jsem byla odhodlaná. Život byl příliš krátký na to, abych se trápila neúspěšnými vztahy a zlomeným srdcem. Chtěla jsem jen bohaté muže a vzrušující zážitky. Jednoho večera, když jsem seděla v luxusní restauraci v Paříži s jedním z mých milenců, který byl úspěšným právníkem, jsem si uvědomila, že i když je můj život plný bohatství, něco mi chybí. Seděla jsem tam, obklopená krásou a přepychem, ale uvnitř jsem se cítila prázdná. „Co je s tebou, Deniso?“ zeptal se Michal, když si všiml mého zamyšleného výrazu.


„Nic, jen tak přemýšlím,“ odpověděla jsem a usmála se. Nechtěla jsem se s ním dělit o své pochybnosti. Byla to moje volba žít tento život a nemohla jsem očekávat, že to pochopí. Čas plynul plynul jako voda, léta přibývala a když jsem oslavila čtyřicítku, začala jsem přemýšlet o svém dosavadním způsobu života. Tím více jsem si uvědomovala, že zůstávám opuštěná. Žádný z těchto vztahů nebyl skutečný, žádný z těchto mužů mě skutečně neznal a neměl rád. Byla jsem pro ně jen okouzlující doprovod, nic víc.

Dnes toho lituji a chci začít jinak

Neměla jsem milujícího muže, děti, žádnou rodinu. Byla jsem obklopena luxusem, ale cítila jsem se prázdná. Moje kamarádky se vdaly, měly děti, vnoučata a našly opravdovou lásku. A já? Já jsem měla jen vzpomínky na drahé večeře a luxusní dovolené. Jednoho večera jsem seděla sama v mém luxusním bytě a uvědomila si, že jsem vlastně doplatila na svůj volný životní styl. Bylo to tvrdé probuzení, ale také příležitost zamyslet se nad tím, co od života opravdu chci. Bylo už příliš pozdě na mnoho věcí, ale nebylo příliš pozdě na to, abych začala žít jinak. Rozhodla jsem se, že je načase přestat hledat povrchní vztahy a začít hledat opravdového milujícího muže. Možná jsem nemohla změnit minulost, ale mohla jsem změnit svou budoucnost.

Zdroje: Autorský text a vyprávění paní Denisy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz