Hlavní obsah

Manžel si vzal na dovolenou milenku. To netušil, co jsem přichystala za past, říká Lada (38)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Když si můj manžel našel milenku, vůbec to neskrýval. Přišlo mi to tak, že by nejraději žil ve třech. A já jsem si řekla, proč ne rovnou ve čtyřech. Proto jsem si pozvala na dovolenou svého přítele. Co následovalo, když to nevěrný manžel zjistil?

Článek

Můj manžel Erik byl vždy na mladé a krásné ženy. Já to celá léta tolerovala, protože jsem ho nechtěla ztratit. Postupem času se z našeho pevného svazku stával více méně vztah volný, a to do té doby, než to manžel začal s jeho milenkami už hodně moc přehánět. Já jsem toho měla plné zuby. Ale nikdy by mě nenapadlo, co mě ještě čeká.

Manžel nám naplánoval pohádkovou exotickou dovolenou v luxusním hotelu u moře, a to v opravdu vyhlášené destinaci. Co jsem ale zpočátku netušila bylo to, že ji původně chtěl strávit se svou novou mladou asistentkou Klárou, která byla zároveň i jeho milenkou. A aby to nevypadalo tak nápadně a nemusel se na nic vymlouvat, pozval i mě. Naivně jsem si myslela, že se snaží napravit náš již tak nefungující vztah.

Manžel si vzal na dovolenou milenku

Po příjezdu na místo jsem si všimla, že se manžel chová podivně. Byl podrážděný, nervózní a často odcházel na údajné zdravotní procházky po pláži, ze kterých se vracel až pozdě k ránu. Nedalo mi to a brzy jsem zjistila pravdu. Scházel se potají se svou milenkou. Místo toho, aby mi to zlomilo mé zraněné srdce, jsem se rozhodla jednat. Nelenila jsem a na dovolenou jsem si pozvala svého dlouholetého přítele, s nímž jsem si občas dopisovala. Když ale záletný manžel zjistil, že není můj jediný, byl v šoku a málem žárlivostí zešílel.

Přišel za mnou naprosto rozčílený s tím, že se chce okamžitě rozvést, protože mu vadí, že já mám přítele. Dokonce předvedl hysterickou scénu, jak si to vůbec můžu dovolit a takto ho bez zábran podvádět s jiným mužem. Když jsem mu ale vysvětlila, že většina majetku je na moje jméno, a že po rozvodu zůstane s prázdnýma rukama a na ulici bez bydlení, jeho postoj ke mně se najednou změnil. Rozejdu se se svou milenkou a byl bych velmi rád, abys ty jsi udělala to samé. V tu chvíli jsem mu vůbec neodpověděla a musela jsem si to nechat projít hlavou. Nabídka byla lákavá.

To netušil, co jsem přichystala za past

Nakonec jsme spolu zůstali. Manžel se s Klárou opravdu rozešel a dokonce změnil zaměstnání. Začal se chovat vzorně, tedy aspoň to tak vypadá. Já se také se svým přítelem po čase rozloučila. I když to nebylo lehké, oba jsme se pokusili náš vztah napravit. Společně jsme museli hodně zapracovat na obnovení vzájemné důvěry, dokonce jsme navštívili i manželskou poradnu. Nyní máme opět pohodové manželství.

Zdroje:Autorský text a životní příběh paní Lady

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz