Hlavní obsah

Jela jsem na dovolenou s vlastní sestrou. Chovala se šíleně, už nikdy s ní nikam nepojedu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Jela jsem na dovolenou s Marikou, která je mojí vlastní sestrou. Vybraly jsme si Chorvatsko, zemi plnou slunce a krásných pláží, a těšily jsme se na týden plný relaxace a zábavy.

Článek

První dny byly jako sen. Rána jsme společně trávily u moře, odpoledne objevovaly místní kulturu a večery završovaly výbornou večeří ve vyhlášených restauracích. Všechno bylo dokonalé a já si nemohla přát lepší společnost než moji vlastní sestru, se kterou jsem vždycky vycházela skvěle.

Jela jsem na dovolenou s vlastní sestrou

Ale jak dny plynuly, začala atmosféra našeho společného soužití houstnout. Naše poněkud společně zájmy se najednou rozcházely. Sestra se nečekaně začala víc a víc zapojovat do nočního života. Jednu noc, po několika skleničkách vína na večeři, navrhla, abychom šly do místního baru. Nechtěla jsem ji zklamat, tak jsem souhlasila. Co jsem však netušila bylo, že tyto večerní vyjížďky se stanou každodenní záležitostí. Sestra každou noc pilně zkoumala místní bary a kluby a zajímala se velmi o pohledné mladíky, zatímco já jsem zůstávala v ústraní, neboť jsem dávala přednost klidnějšímu pohodovému večeru na blízké vyhlídce u moře.

Chovala se šíleně

Situace se vyhrotila, když se jednou v noci sestra nevrátila do našeho útulného hotelového pokoje. Probděla jsem celé hodiny bez zavření oka, ve strachu a nejistotě, zda se jí něco nestalo. Už jsem jednu chvíli přemýšlela že požádám policii, zda by mi pomohla ji najít. Když se ráno vrátila, bez jakéhokoli vysvětlení a omluvení se, kde byla, byla jsem na pokraji slz. Naše dovolená se změnila v maraton nočních eskapád, ze kterých jsem se snažila vykroutit, ale sestra byla neústupná. Naše vzájemné vztahy začaly trpět, a i když jsem ji několikrát žádala, aby zvolnila, moje slova byla vždy se smíchem ignorována.

Už nikdy s ní nikam nepojedu

Nakonec jsem se rozhodla strávit poslední dny dovolené sama. Prozkoumávala jsem okolí, užívala si klid na pláži a snažila se nemyslet na hádky a napětí které bylo mezi námi. Uvědomila jsem si, že ačkoliv miluji svoji sestru, další společnou dovolenou s ní si už nikdy nebudu plánovat. Tato zkušenost mi ukázala, že někdy i ti nejbližší mohou mít úplně odlišné představy o odpočinku a zábavě. Na cestu domů jsem nastoupila s rozporuplnými pocity, ale s jistotou, že příští dovolenou strávím podle svých představ radši sama v klidu a bez narušování mého soukromí.

Zdroje: Autorský text a vlastní zkušenost

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz