Hlavní obsah

Vyrazila na dovolenou do Egypta a zůstala v šoku. Hotel, který koupila přes Booking, neexistoval

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Tento zážitek mě naučil opatrnosti při rezervaci ubytování online. Od té doby si vždy pečlivě ověřuji recenze a důvěryhodnost webových stránek, než provedu jakoukoli rezervaci. Ušetříte si tím nejen peníze, ale i spoustu stresu a nepříjemností.

Článek

Plánování dovolené je pro mě vždy vzrušující záležitost. Tentokrát jsem narazila na nabídku v Egyptě, která se zdála být neodolatelná. Hotel v mé oblíbené destinaci za 47 eur na noc. Cena byla příznivá a fotografie hotelu vypadaly úžasně. Bez dlouhého váhání jsem provedla rezervaci a začala se těšit na zasloužený odpočinek.
Den odletu konečně nastal. S kufrem plným očekávání jsem se vydala na letiště. Let byl klidný a já si užívala myšlenky na dny plné relaxace, které mě čekají. Po přistání jsem se rychle přesunula k transferu, který mě měl zavézt k mému hotelu. Vše šlo podle plánu, až do chvíle, kdy jsem dorazila na místo. Taxikář se tedy divil, kam jedeme, ale já jeho pohledy neřešila.

Vyrazila na dovolenou do Egypta a zůstala v šoku

Když jsem vystoupila z taxi, zůstala jsem stát s otevřenou pusou. Na adrese, kterou jsem měla uvedenou v potvrzení rezervace, nebylo nic jiného než prázdný pozemek. Žádná budova, žádný hotel, jen opuštěné prázdné místo. Ovládl mě pocit zmatku a paniky. Co teď? Po prvotním šoku jsem se rozhodla jednat. Zamířila jsem do nejbližší kavárny, kde jsem se připojila k internetu a začala hledat informace.

Kontaktovala jsem zákaznickou podporu rezervačního portálu, ale odpověď byla neuspokojivá. Zřejmě jsem se stala obětí podvodu. Musela jsem rychle najít náhradní řešení. S pomocí místních obyvatel a turistického informačního centra jsem našla alternativní ubytování. Byl to malý rodinný penzion, který mě přijal s otevřenou náručí. Přestože to nebylo pětihvězdičkové ubytování, atmosféra byla přátelská a já se cítil vítána.

Hotel, který koupila přes Booking, neexistoval

Tato zkušenost mě naučila, jak důležité je ověřovat si informace a recenze před rezervací. Přestože začátek mé dovolené nebyl ideální, nakonec jsem si užila krásné chvíle a získala nové přátele. Příště budu určitě opatrnější, ale zároveň vím, že i z nečekaných situací může vzejít něco pozitivního. Pokud plánujete svou další dovolenou, doporučuji být obezřetní a důkladně si prověřit všechny detaily. Ušetříte si tím nejen peníze, ale i mnoho stresu a nepříjemností. A kdo ví, možná i vy zažijete nečekané dobrodružství, které vám přinese nové zážitky.

Zdroje: Autorský text a poznatek turisty

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz