Hlavní obsah

Manžel měl milenku. Po tom všem jsme ho obě okamžitě opustily. Dnes toho nelituji, říká Andrea (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Andrea si myslela, že má s manželem Mirkem idylické manželství. Jenže pak se jí začal měnit před očima. Najednou mu záleželo na tom, jak vypadá a domů se vracel ovoněný ženským parfémem.

Článek

Andrea tušila, že ji podvádí, ale bála se to řešit. Pak se ale stalo něco, co nečekala. Manželova milenka ji sama vyhledala. A to změnilo úplně všechno.

Manžel měl milenku

S Mirkem jsme spolu už dvacet let, z toho patnáct let jako manželé. Máme dceru Gábinu, které je 19 a už s námi nebydlí. Nikdy jsme neměli žádné velké problémy, žili jsme si v klidu a já si myslela, že takhle to bude napořád. Jenže pak se to zlomilo. „Asi před dvěma lety se Mirek začal měnit. Najednou cvičil, koupil si nové oblečení a strašně mu záleželo na tom, jak vypadá, když jde ven,“ vzpomíná Andrea. Občas se vracel pozdě a vymlouval se na práci.

Nejsem blbá a bylo mi jasné, že v tom lítá nějaká ženská. „Ze začátku si Mirek dával pozor, ale postupně začal být čím dál míň opatrný. Klidně přišel domů celý navoněný ženským parfémem. To už ve mně vzbudilo pořádné podezření,“ říká Andrea. Všimla si taky, že je Mirek často duchem nepřítomný a pořád se usmívá do telefonu. Andrea věděla, že by měla něco udělat. Jenže se bála. „Buď by zapíral, nebo by ode mě odešel. A toho jsem se děsila,“ přiznává. A tak radši mlčela a dělala, že nic nevidí.

Manželova milenka mi sama zaťukala na dveře

Byly dny, kdy si Andrea říkala, že to tak možná má být. Mirek s ní pořád jezdil na chatu, občas ji někam vzal, a tu a tam jí koupil květiny nebo nový telefon. „Asi měl černé svědomí,“ myslí si Andrea. Vnitřně se s tím smířila a říkala si, že dokud se vrací domů, nemá co řešit. Všechno běželo pořád stejně až do doby, než jednoho krásného dne jí zaťukala na dveře cizí žena.

Byla zhruba stejně stará jako Andrea a nutně s ní potřebovala mluvit. „Podvědomě jsem tušila, kdo to je,“ říká Andrea. A měla pravdu. „Já jsem milenka vašeho manžela,“ řekla ta žena bez okolků. Andrea byla v šoku. „Co chcete po mně?“ zeptala se. „Nic. Jen jsem se potřebovala ujistit, zda je to skutečně tak, jak o vás manžel mluví. Jste prý ta nejlepší žena pod sluncem. Nepřijde mi fér, že vás tak moc tahá za nos,“ odpověděla ta žena.

Z milenky se stala kamarádka

Ukázalo se, že ta žena se jmenuje Šarlota a je jí 42 let. Seděla u Andrey doma tři hodiny a všechno jí vyprávěla. Jak se s Mirkem seznámili, co jí nasliboval, dokonce i to, že se s ní chce rozvést a žít s ní. „Bylo mi z toho úzko, ale možná právě tohle jsem potřebovala slyšet, abych s tím konečně něco udělala,“ říká Andrea. Šarlota jí otevřela oči. A nejen to – sama se k něčemu přiznala. „Mám Mirka ráda. Možná až moc, ale nemůžu s ním být, když teď vím, jak skvělou ženu má,“ řekla Andree.

Stačilo ještě pár setkání a Andrea si uvědomila, že si ji Mirek nezaslouží. Nakonec požádala o rozvod. A Šarlota? Ta s Mirkem taky skončila. „A my dvě jsme nyní ty nejlepší kamarádky,“ usmívá se Andrea. Mirek se asi přepočítal, ale vlastně mu za to děkuju. Nejen že mi ukázal, kdo doopravdy je, ale získala jsem i skvělou kamarádku. Tak co, holky? Myslíte, že by tohle mohlo potkat i vás? Nebo jste něco podobného zažily? Napište mi do komentářů, jsem zvědavá na vaše příběhy!

Zdroje: Autorský text a vyprávění Andrey

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz