Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Zamiloval jsem se do starší ženy. Naše láska nebrala konce do doby, než jí zavolal on

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Alice byla krásná žena, která mě na první pohled upoutala. Přisedla si v kavárně a její charisma mě zaujalo natolik, že jsem se na první pohled vážně zamiloval. Brzy ale přišla zrada, ze které jsem se doposud nevzpamatoval.

Článek

Zamiloval jsem se do starší ženy

Bylo to léto roku 1998, když jsem poprvé spatřil Alici. Byla to krásná žena, plná elegance a charisma. Ačkoliv byla o dvacet let starší než já, stále tam bylo něco, co mi velmi imponovalo. Její oči byly hluboké a záhadné a její úsměv měl v sobě něco, co mě naprosto uchvátilo. Byl jsem mladý, nezkušený, ale šíleně zamilovaný.

Alice a já jsme se setkali náhodou v kavárně na rohu našeho města. Pamatuji si, jak jsem stál u baru a ona vstoupila dovnitř. Voněla po jasmínu a letní bouři. Sedla si ke mně a začali jsme si povídat. Byl jsem okouzlen jejími příběhy, její moudrostí a zkušenostmi, které o dost přesahovaly můj vlastní svět.

Naše láska nebrala konce

Začali jsme se scházet častěji a přitom jsme si stále psali a volali. Alice mě vedla do svého světa, ukazovala mi krásu umění, hudby a literatury. Byly to věci, které jsem do té doby nikdy nepoznal. Byla to pro mě kouzelná doba, plná lásky a vášně. Nicméně, pod povrchem se začala skrývat temnota, kterou jsem tehdy neviděl, protože jsem byl svou zamilovaností zaslepený.

Jednoho dne jsem se dozvěděl, že Alice má ještě jiného milence, o dost staršího muže, který byl navíc bohatý a mocný. Byl to její patron, někdo, kdo jí dával luxus, o kterém jsem mohl jen snít. Byl jsem zničený, ale moje láska k ní byla silnější než kdykoliv předtím. Věřil jsem, že mě skutečně miluje a že ten druhý je jen zábavou.

Když se ozval on, byl konec

Nicméně, všechno se změnilo jedné osudové noci. Byli jsme spolu v její vile, když náhle zazvonil telefon. Alice se zvedla a šla ho zvednout. Slyšel jsem její tichý rozhovor a viděl, jak její tvář ztuhla. Vrátila se ke mně, ale už to nebyla ta něžná a milující Alice, kterou jsem znal. Její oči byly chladné a bezcitné. Josefe, řekla chladně, musíš odejít. Už tě nepotřebuji. Nevěřil jsem svým uším. Zeptal jsem se, co tím myslí a dodal jsem, že bych pro ní skutečně udělal cokoliv. To už není důležité, odpověděla ledově. Můj manžel se vrací a já nemohu riskovat, že by tě tu našel.

Naše hra skončila a já jsem byl zdrcený. V té chvíli mi došlo, že jsem byl jen hračkou v jejích rukách, nástrojem k uspokojení jejích potřeb, zatímco čekala na návrat svého skutečného partnera. Bez dalších slov jsem se zvedl a potupeně odešel. Stále jsem přemýšlel nad tím ponížením, které jsem zažil.

Roky plynuly a já se snažil zapomenout na Alici, ale především na tu dobu, kdy jsem byl oslepen láskou a touhou. Ale bolest zůstala, stejně jako vzpomínky na tu ženu, která mě učila milovat a zároveň mě zničila. Naučil jsem se, že ne každá láska je opravdová a ne každá vášeň je trvalá. Ale i přesto, někde hluboko uvnitř, mě ta zkušenost navždy změnila.

A tak, když dnes procházím kolem té kavárny, kde to všechno začalo, cítím takové divné pocity nostalgie a smutku. Miloval jsem ji a ona mě jen zneužila a vyměnila za jiného. Někdy si ale říkám, jak se má. Zda je šťastná a spokojená.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz