Hlavní obsah

Ať pracují ti co nepracovali celý život!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Ať pracují ti co nepracují celý život a dostávají sociálně dávky a dokonce důchody! Proč se pořád navážíte do důchodců? Na soc.davky se dávají miliardy!

Článek

Ať už tato slavná vláda pošle konečně do práce cikány, kteří se povalují po městech. Proč nemůžou aspoň tahle města uklízet? Jak to že dostávají dávky tak velké, že se jim nevyplatí jít pracovat? Jak to že neposílají děcka do školy , aby byly blbé a nikdo je nezaměstnal? Máme přece povinnou školní docházku! Ale ta je povinná jen pro nás? Ohánějí se diskriminací a už dávno jsme diskriminováni my a ne oni! Už jen tím, že důchodci museli celý život pracovat a oni ani nevědí co to je ranní vstávání do práce, noční směny, stres v práci! Mě by zajímalo kdy už tohle někdo zastaví a řekne dost! A takový názor, že by kradli kdyby neměli dávky je pořádně zcestný. Já jsem byla také jednu dobu bez práce a kradla jsem? Ani náhodou, hledala jsem si práci, protože mu bylo řečeno, že pokud si ji nenajdu , žádné dávky mi nedají! Nám si to dovolí říct a co jim? To bych teda chtěla vidět!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám