Hlavní obsah
Názory a úvahy

Krvavý slunovrat na Filozofické fakultě: jakou roli měl v útoku Telegram?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Útok na Filozofickou fakultu mi v mnohém změnil život

Byl slunovrat, 21. prosince 2023, a já si užíval předvánoční náladu. Najednou mi přišla zpráva od spolužáků, že se v naší škole střílí. Nejdřív jsem si myslel, že je to nějaký žert, ale pak jsem si otevřel zprávy a bylo to i tam.

Článek

Byly to děsivé minuty, hodiny a dny. Hodně času jsem tehdy proplakal a několik týdnů se ve mě držel strach z budovy Filozofické fakulty. Měl jsem tam ale skládat bakalářské zkoušky, takže nebylo jiné cesty.

Zatímco se společnost a naše škola vzpamatovávaly z teroristického útoku, já si svá traumata řešil sám. Měl jsem od začátku podezření, zda za radikalizací střelce nemohla stát nějaká sekta. Jelikož se objevila zpráva, že střelec měl účet na Telegramu, rozhodl jsem se využít své schopnosti a trochu jsem zapátral. Vím totiž, že právě na Telegramu většina proruských i konspiračních sekt působí.

Zjistil jsem několik zvláštních věcí. Tak například: v lednu 2024 si někdo založil účet, který kombinoval hrůznou událost z fakulty s pohádkovým světem Harryho Pottera. Z Filozofické fakulty byla náhle Škola čar a kouzel, Ministerstvo vnitra s policií se stalo Ministerstvem kouzel a podobně. V této bizarní představě někdo psal blogy o tom, že D.K. (střelec z fakulty) byl hrdinský mudla, který se snažil ochránit Bradavickou školu čar a kouzel před Smrtijedy. Blogy, navázané na telegramový účet se jménem a fotografií D.K., popisovaly, jak Ministerstvo kouzel použilo speciální zaklínadlo, aby D.K. vzkřísilo a předalo mu moc nad armádou. Z vraha se tak najednou stal generál v kouzelnické armádě.

Dobře, tohle bylo bizarní, ale asi ne nebezpečné. Víc jsem toho kolem falešných profilů střelce nenašel. Začal jsem proto pátrat jinde - na fórech, kde jsem hledal zmínky o sektách, toulajících se po Telegramu. A pak mi přistál zrak na jednu z nich. Jmenovala se Řád devíti úhlů a jednalo se o satanistickou organizaci. Byla založena Davidem Mayattem a věřila v tu nejhorší formu satanismu, jakou si umíte představit. Cílem této sekty bylo - podle jejích slov - rasové očištění planety a nastolení galaktické diktatury pod nadvládou Satana a jeho démonů. Celkem ambiciózní úkol, řekli byste si. Ale ono to vlastně nebylo moc k smíchu.

Začal jsem vyhledávat některá kódová slova. Trvalo mi to několik hodin, protože sekta často mění přezdívky, ale nakonec jsem narazil na skupinu, která se k O9A (to je zkratka Řádu devíti úhlů) hlásila. Šlo o tzv. „Blood pool“.

Co je to blood pool, říkáte si? V překladu to znamená „krvavý bazén“ a jedná se o malé lokální skupiny satanistické odnože O9A. Kdokoliv, kdo se najde v sadistickém učení této sekty, si může založit svůj vlastní blood pool. Každý má své vlastní trojciferné číslo. K tomu se ještě dostaneme. Zakladatel krvavého bazénu má číslo jako svůj emblém - jako svůj symbol. Nechává ho vyrývat do masa a kůže svých obětí. Ano, slyšeli jste dobře. Zakladatel blood poolu do skupiny láká teenagery a začne s nimi manipulovat. Rozliší mezi nimi sadisty a masochisty, než začne svou hru. A pak se rozjede skutečné peklo. Mladí lidé jsou nuceni k různým „satanským činům“. Začíná to podvedením partnera nebo krádeží, ale stupňuje se to. Pak se zabíjejí zvířata, zapalují domácnosti a v konečném důsledku zabíjejí lidé. To nejhorší na tom ale je, že v těch krvavých bazénech (což jsou uzavřené chaty na Telegramu) můžete živě sledovat, jak lidé zabíjejí svá domácí zvířata nebo přesvědčují nevinou oběť, aby si do ruky či hýždě vyřezala číslo svého bloodpoolu.

Nemohl jsem tomu skoro ani věřit. Jenže skrz tu jednu skupinu jsem se dostal do desítek, ne-li stovek skupinových chatů, očíslovaných různými kódy. Ve všech probíhalo to samé. Lišili se pouze v drobnostech - zda povolovali homosexuální znásilňování nebo ne, zda povolovali pedofilii a jak moc rasisticky byli zaměření. Jinak to ale všechno bylo totožné.

Hlavní aktéři v těchto skupinách (našel jsem tisíce profilů, mezi nimi i Čechy a Slováky) si do svých „telegramových storýček“ dávají oběti, které mají na svém kontě. U pedofilně zaměřených členů najdete často dětské fotečky, u jiných magorů zase řadu zvířecích mrtvolek a jinde zase fotografie krásných a vyzáblých dívek, které mají do masa vyryté číslo krvavého bazénu. Uživatelé se bavili tím, že někoho doháněli k šílenství, natáčeli si zvracení bulimiček, které dovedly až na práh smrti a mnoho dalšího.

Když jsem tohle zjistil, byl jsem nesmírně znechucen. Trvalo mi několik dní, abych sesbíral potřebné důkazy o trestné činnosti ve skupinách a pak jsem to celé poslal policii a tajným službám. Zároveň jsem upozornil své učitele (religionisty), aby měli o této hrůze povědomí.

Moje pátrání ale vedlo ještě hlouběji. Není to náhoda, že jsem ten blog začal střelbou na Filozofické fakultě. Zjistil jsem, že západní (americké) skupiny O9A jsou zaměřené na sadistické týrání, ale mají také konkurenční odštěpenou organizaci (vystupující pod názvy jako MKY a AZ8), která operuje ve východní Evropě. Vedou ji ukrajinští a ruští neonacisté se satanistickým zaměřením. Docela absurdní ne? Právě na tuhle skupinu jsem byl nasměrován uživateli, když jsem se ptal na střelce z fakulty, D.K. Mnozí o něm věděli a brali ho za hrdinu. Dostal jsem odkaz do nových, a ještě šílenějších skupin, které už přímo odhalovaly nitro této satanistické sekty. Šlo o vedoucí účastníky z různých zemí, kteří si sdíleli (kromě jiného) manuály této tajné skupiny. Šlo o časopisy, svaté knihy a tréninkové manuály. Časopisy byly plné nacistické eugeniky, kombinované s ufo konspiračními teoriemi. Svaté knihy pojednávaly vždy na konkrétní téma - třeba jedna, asi čtyřsetstránková, propagovala znásilnění jako „svátost“ této sekty. A pak tam byly manuály. Ty měly podrobné návody na rozličné teroristické akce. Šlo o bombové útoky, vraždy (zvláště našich židovských spoluobčanů), nájezdy kamiony do lidských davů a v neposlední řadě také detailní návody na vystřílení školy. Útoky se měly organizovat v symbolická a posvátná data - jako například rovnodennosti či slunovraty. Prý to pomáhalo zvyšovat satanskou energii teroristického útoku.

V manuálech byly také zmíněny „úspěšné“ teroristické útoky, přičemž posledním incidentem byla střelba v nějaké škole v létě 2023. Když jsem si ten návod pročítal, odehrávaly se mi před očima scény ze slunovratu Filozofické fakulty. Jestli D.K. někdy narazil na tyhle telegramové skupiny, to nevím. Těžko říct, zda se to někdy dozvíme. Ale vím jistě, že tyhle skupiny jsou líhní dalších psychopatů, kteří mohou spáchat něco podobného. A to mě děsí. Během pátrání jsem si psal i s několika mladými Čechy a Slováky. Bylo to děsně nepříjemné, protože jsem jim chtěl něco říct - že jsou magoři, že nemají ubližovat lidem, že mají i jinou možnost - ale nemohl jsem prozradit své krytí. Tak jsem s nimi jen konverzoval, zjišťoval informace a podivoval se nad tím, že patnáctiletí kluci mohou mít za zábavu týrání děvčat přes telegram.

Nakonec se nic nestalo. Policie se mi ani po půl roce neozvala. Skupiny existují dál. Nikoho to očividně netrápí. A tak mě často napadá, jestli to mám vůbec zapotřebí - kazit si život šílenci a sektáři, když se stejně nic nemění. Ale mě stále ještě, někde v koutku duše, zůstává malá naděje, že to přece jen bude mít smysl a že si toho mého blogu někdo všimne. A třeba s tím něco udělá.

Dovětek:

Jelikož se na mě obrátilo několik čtenářů blogu ohledně nebezpečných telegramových skupin, rozhodl jsem se zde dopsat poznámku. Nemohu zde veřejně sdílet videozáznamy či fotografie mučení z daných skupin. Jednalo by se o porušení pravidel tohoto blogu. Rozhodl jsem se proto, že uvedu názvy některých telegramových chatů, které již nejsou aktivní (jednotlivé blood pooly mění každý půlrok svůj chat-room, aby nebyli snadno dopadeni). Níže zmíněné chaty můžete na Telegramu vyhledat, ale jsou již neaktivním a jako novým uživatelům se vám nezobrazí předchozí content. Budete ale minimálně vědět, že takové skupiny jsou a že používají určitá kódová slova, přes která je lze najít.

Příklady názvů: „Harm nation Public“, „764“, „bsmnt“ (zkratka pro basement - sklepení), „H A R M N A T I O N“, „404 public“, „MKY“, „MKA content“, „Rape squad“, „764 x NLM HELL ROOM“, „303 Blood Pool“, „Recrimination“ (znovu-obnovení národa kriminality), „court“ (myšleno jako soudní dvůr, kde soudí slabé jedince), „courts“, „6969 tbh“, „6996 (2024) group“, „bsmnt content“, „O L D C O U R T“, „7997 QUOTES/SCRIPTURES“ a další.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz