Hlavní obsah
Názory a úvahy

Klan Hanychů-Žilků aneb bez bulváru se neobejdeme

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: rawpixel.com

Veronika Žilková, Agáta Hanychová a další jména členů této známé české rodiny plní titulní stránky všech možných médií snad každý den. Bude někdy týden bez nich?

Článek

Ačkoliv jsem dříve hodně četla články a různá témata na tuto rodinu, nemyslela jsem si nikdy, že se dá chytnout averze na jméno některé ze známých osobností. Vždy jsem si naivně myslela, že i když se o nich píší články a rozebírá se každý detail jejich soukromí a čtenáři na ně nadávají, že se snad ani nevyspí, aniž by na ně nevykoukl pozdě večer titulek o této rodině, tak přece ne vždy za to dotyčný může. Říkala jsem si, že se třeba o daný titulek dotyčná osobnost přece neprosila, nestála o to, aby ji rozebíral bulvární plátek. Krásná ukázka toho, jak je vidět, že nedokážu ještě pořádně prokouknout lidi, protože zrovna tady je mi už naprosto jasné, že tato rodina opravdu žije z pozornosti médií. Jinak si opravdu nedokážu vysvětlit, že zatímco normální obyčejní lidé si sebedůležitější detail nebo i naprostou maličkost ze svého života střeží a nemají zapotřebí, aby je někdo rozebíral, tato rodina se vším ihned jde na veřejnost.

Není dne, aby se na mě ,,neusmál“ článek o Agátě a dalších pikantnostech z jejího života, teď např. o její dovolené v Paříži a fakt, že ji s ní netráví její dcera. Dcera, kterou navíc hledala policie, aby ji vzápětí našla v péči její chůvy. Pokud by se mi dítě opravdu neztratilo někde bůh ví kde a něco mu hrozilo, do médií bych s tím nešla. V tomhle případě se i ukazuje, jak vázne komunikace mezi rodiči.

Nebo maturitní ples Korduly Stropnické. Za sebe osobně bych řekla krásný maturitní ples dospělé mladé slečny a dalších jejích spolužáků, kteří si měli užívat svůj večer, který měl patřit jen jim. Bohužel, v médiích vše podáno tak, jako by jedinou hvězdou večera byla pouze Kordula (nic proti ní), ale v danou chvíli mi bylo líto všech ostatních maturantů, kteří se i přes svou účast na večírku mohli cítit, jako by byli neviditelní jen proto, že je jejich spolužačkou právě dcera známé osobnosti a veškerou pozornost má ona.

Co mě opravdu rozesmálo, je ,,popichování“ Veroniky Žilkové s ministrem vnitra Vítem Rakušanem, kterému ,,připomíná“, nad kým má vlastně kompetence. Ačkoliv jsem věřila tomu, že se to nebude rozebírat, že to radši všichni přejdou, ministr zareagoval a jeho odpověď mi přišla vtipná a trefná. S naprostým klidem dobře zareagoval na provokativní reakci paní Žilkové, které připomněl, že by mohla vědět, co je a není pod jeho kompetencemi. A máme konec…

Omyl, nemáme, Žilková vrací úder a zareaguje, byť s vysmátými smajlíky. Říkám si, jestli jí tohle opravdu vyhovuje a má to zapotřebí. Troufnu si říct, že v dávných dobách byla i celkem oblíbenou, což se ale teď dost změnilo, a i se svou rodinou je českému národu spíše pro pobavení. Na jednu stranu musím říct, díky za články o této rodině, protože mě to pobaví, s čím jsou schopni jít na veřejnost. Na druhou stranu si říkám, jestli od nich bude aspoň na týden klid?

Anketa

Kdo je momentálně vaším favoritem v této nekonečné telenovele?
1. Agáta Hanychová
33,3 %
2. Veronika Žilková
2,1 %
3. Jaromír Soukup
19,4 %
4. Mirek Dopita
2,1 %
5. Jakub Prachař
20,1 %
6. Vít Rakušan
23 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 144 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz