Hlavní obsah
Názory a úvahy

Já bych ty Piráty zase nezatracoval

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik.com - obrázek zdarma

Ale tak jo, trošku tu digitalizaci zpackali. Ale bylo to otevřené výběrko, vybralo se to podle ceny. Celkem běžný. Nefunguje, jo nefunguje.

Článek

Kdo je bez chyby, ať hodí kamenem. Já je jednou volil. Nestydím se za to. Spolu jsem volit nechtěl a jsem rád. Zbytek výkvětu jako je ANO, SPD, komunisti, motoristi…to raději ani nezmiňuji. Nebylo koho, vybral jsem si.

Teď se trošku ublíženě odkopali. Někdo říká jako malé děti. No vžil jsem se do jejich situace. Asi su stejnej magor, ale já bych to udělal úplně stejně. Urazil bych se úplně stejně. A šel pryč. Ne tedy do opozice, ale prostě bych ten rok dožil a snažil se kontrolovat, zda prosazuje Spolu a Stan náš společný program.

Blbost bylo začínat litanie o kmotrech v ODS, teď vypadají fakt jak blbci. To tam chodili 3 roky slepí a hluší? Najednou začnou vytahovat nějaké potencionální minulé hříchy. Tak buď o tom věděli (pochybuju) anebo se jen hloupě mstí. A tím si řežou větev pod sebou, pokud vlastně ještě nějakou mají. Spíše už nemají.

A je to škoda, měli teda vypadnout z vlády, říci že budou hlasovat s tím, kdo plní jejich program a nedělat tyto opičky. To se jim vážně nepovedlo. A za rok si to spoustu lidí bude ještě pamatovat, a to bohužel včetně mě. Pokud nevznikne nějaká nová strana, tak do parlamentu poprvé za 25 let nepůjdu volit. Nebude už koho.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz