Článek
A to rozpis jednotlivých učeben, důvodová zpráva (na 1,5 stránky?!), počty dětí/ žáků Holešova (mohl by to být jeden soubor, jsou tam stejná čísla) a přehled čerpání příspěvku na provoz. To je vše. Zdá se Vám to málo? Ale přesto je to tak. Nejsou zde žádné plány, žádné závěry.
Zbylé červeně označené dokumenty jsou Výroční zprávy škol za poslední roky (20 souborů, každý obsahuje 30-40 stran) a pak jsou přiloženy Školní vzdělávací plány škol (ŠVP). ŠVP má 407 stran (1. ZŠ), 552 stran (2. ZŠ) a dokonce 632 stran (3. ZŠ). Myslíte, že to někdo bude číst? Proč zde není žádný stručný výtah s podstatnými informacemi, žádná analýza, žádné porovnání škol, vyjmenování předností škol, jejich slabiny. Prostě nic. A dovedete si představit, jak se budou jednotlivé ŠVP sjednocovat?
Chybí analýza kvality výuky, jakákoliv koncepce budoucího zkvalitnění výuky, plán zajišťující hladké sloučení bez vážných dopadů na obě školy, plán na snížení provozních výdajů po sloučení, informace o počtu třídách, o Světě vzdělání. Není tady nic konkrétního.