Hlavní obsah
Rodina a děti

Kontrola za kontrolou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

A jistoty stejně není nikdy dost. Připravit se psychicky na porod je jak to říct…

Článek

co vám ani dostatečně vybarvující příběh kámošky nemůže dát ten pocit, který si můžeme prožit každý sám. Už asi víte, že každý jsme jiný - celkem oblíbená fráze, kterou ale bohužel pořád dost lidí nechápe…bohužel. Ano to že Anča tlačila prcka 30 hodin a bylo to peklo, tak Pepina měla co dělat, aby to vůbec vydržela „nepustit“ už ve výtahu. Joo ženský a Máňa od vedle, tak ta si tam strkala ten /aniból/ a měla z frndy div ne matějskou. No a pak jsou ty jako Aneta, kdy se malá madam prostě posadila na zadek a odmítala se obrátit. Takže jsme si pěkně naplánovali termínek a šli na jistotu pod kudlu. A pozor teď to začne holky -  paradoxně tohle budou číst asi převážně zasloužilé matky a možná někdo, koho to čeká, tak avizuji předem, že skupina matek na vás nenechá nit suchou a ten zadek (prdel se přeci neříká, stejně jako hovno, ale k tomu dojdeme později) vám umyjou ve velkým.

Císař? No jooo tak to si nerodila, to je nic oproti porodu, to vůbec nemůžeš mít to pouto s dítětem co mám já. Tak to máš dost pohodičku. Kdo sakra jste, abyste tohle posuzovaly a vůbec si to dovolily někomu říct? Já jsem ráda, že jsem živá a zdravá a stejně tak moje dítě, i kdyby mi ho měli vyndat kdo ví kudy. O to tady přeci jde ne? Tady jde o život a hned při nejmenším 2× a tak je dobrý dát to ego stranou a trošku poslouchat ty doktorský rady.

Každý má svoje plusy a mínusy a ne neodpovím vám na to, jak poznám kontrakce, protože krom toho, že jsem si to přečetla v časopise a bylo mi to popsáno na předporodním kurzu, tak to nevím. Nezažila jsem je. Luštila jsem s manželem křížovky na pokoji a během toho nám pípaly zprávy od příbuzných jestli teda UŽ a v kolik jdu na řadu. Ignorace - to nejlepší v tu chvíli co můžete udělat. Nervy vám trošku jedou přeci jen už za chvilku uslyšíte ten dětský pláč, který bude váš.

Hele řekněme si, že ty sepsaný check/wish listy o super masáži, vybraným playlistu a taky o tom v jaký pozici chci rodit jsou strašně hezký, ale málo který projde do reality, kdy jsme rády, že to máme za sebou a prcek je venku. Živej a hlavně zdravej !

Uvědomit si to, jaký jsme dostaly jako ženský dar v sobě nechat růst a zplodit život stejně nikdy nepochopím. Dojde nám to, až po tom co děti máme , co se v nás odehraje za estrádu emocí, pocitů a hlavně to, že to celé proběhne v pořádku a bez komplikací. Díky, že i s malými zádrhely to takhle proběhlo.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám