Hlavní obsah
Rodina a děti

LÁSKO ty nejsi princezna, ty jsi carevna

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Bývá to nejkrásnější období…. říkají ty, které těhotenství prožily a pak ti, kteří si to přečetli v časopisech.

Článek

Když opadne ta prvotní radost, kterou kolikrát střídají sprinty na záchod, nemožnost pozřít cokoliv, protože všechno najednou divně smrdí a zvednout se ráno z postele bez toho, aniž by se to mnou prásklo o zem je to vlastně pěkný.  První měsíce u mě nehrozilo, že bych vstala z postele a nebyla už předem obložená piškotama, protože bez kousku jídla jsem nevstala. Motačka jak po té nejlepší a zároveň nejhorší party. Mohla jsem spát v podstatě pořád. Jo i bez alkoholu jde tenhle stav navodit, sorry pánové , tohle si prostě nezažijete 😊

Pak přijdou ty změny, ty super, kdy se vám z jedniček udělají pětky a vy se cítíte jak Pamela a já mám konečně pocit, že mám prsa. V případě, že už je máte si řeknete sakra, kde si nechám ušít padáky a do čeho ty prsa narvu. Každá mince má dvě strany, tak už to prostě je. Chvíle, kdy mě kalhoty začnou tlačit a vyrážím do obchodu do sekce „těhu oblečení“ je už vážně uvědomění, že se ten šatník na chvilku změní a manželova bunda vám je už taky hodně na těsno.

Ta chvíle, kdy se vám z vlasů stává hříva a pleť se rozjasňuje….. každej vám chce sahat na břicho, ať už u toho zakusujete kus uheráku s rohlíkem nebo pěkně tučnej věneček. Všichni považují těhotentství za krásný  -  už jste se někdy setkaly s tím, že by vám jako těhotný někdo řekl: Maruno ty si se teda pěkně vyžrala, měla by ses hlídat. Kila v těhotenství jsou prostě kila, který jsou povolený… do určité chvíle. Stejně tak vy je budete obdivovat do té doby, než si po porodu stoupnete na váhu a ono to nepoleze dolu :-D Milovala jsem ty řeči, Anetko vždyť jíš za dva…..

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám