Článek
Dneska rozebereme investice v rámci marketingu pro malé firmy a řemeslníky. Jste řemeslník, nebo malá firma. Pokud nemáte webové stránky. Budete je potřebovat. Webové stránky doporučuji na míru. Ano jsou bezplatné platformy kde si vyberete šablonu. Také tam je cesta tímto způsobem. Pokud chcete web dle vašich představ. Bude to ten na míru. Určitě doporučuji na webu mít kontaktní formulář a live chat. Usnadníte tak cestu zákazníkovi. Aby provedl konverzi a napsal vám či odeslal e-mail. Až budete mít všechno komplet hotové. Je potřeba nastavit kampaně a měřit a vyhodnocovat data v rámci návštěv a konverzí. Toto vše má na starosti PPC specialista. Kampaně se musí spravovat a upravovat. Aby vše běželo hladce. Na druhou stránku zaplatíte za správu a nastavení. Bude té mít přehled zdali vše funguje. Tím se využije maximálně reklamní kredit. Není potřeba vkládat velké investice do reklamy. Dobře nastavená a zacílená kampaň přinese nové zákazníky. Já razím to pravidlo vyhovět nejvíce zákazníkovi. Prohloubit další spolupráci.
Pěkný večer.