Hlavní obsah
Internet a technologie

Obešel jsem několik pohovorů v marketingu. Docílil jsem jiného cíle

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Digitalniweby

Marketing

Po několika pohovorech v marketingu a tvrdého boje jsem si uvědomil se zaměřit více na menší firmy a živnostníky. Díky tomu jsem se rozhodl nabízet služby v rámci rodinné Marketingové Agentury.

Článek

Musím říct, že pohovory v marketingu. Byla to pro mě velká výzva. Ze začátku mě nikdo neodepsal a nezval na pohovory. Pak se to nějak zlomilo. Byl jsem pozván na několik pohovorů. V rámci různých odvětví v marketingu. Musím říct, že mě to docela natrénovalo. Hovořil jsem z několika personalisty. Poznal jsem jak pozitivní či negativní vazby. Ale díky tomu jsem načerpal cenné informace. Někdy jsem si připadal jak herec v divadle. Také jsem hovořil s marketingovými řediteli i majiteli firmy. Kde jsem zjistil větší nadhled na obor a pokoru. Musím říct, že zkušeností měli hodně. Dalo mi to více než od personalisty. Zase mě to posunulo a motivovalo vpřed. Musím říct, někdy jsem nesl pozitivní zpětné vazby dobře či negativní trošku hůře. Zase to k něčemu bylo. Když si vzpomenu začátek roku 2020, kdy jsem začínal dělat můj první kurz tvorba webu a následně v marketingu. Po večerech jsem makal. Samozřejmě makám dodnes. Pořád je potřeba se učit novým věcem. Musí to být s mírou. Nesmí se to přehánět. Moje motivace byla rodina, abych jim byl na blízku. A také, že tento obor mě baví. Párkrát jsem to chtěl vzdát. Ale když už jsem došel dlouhou cestu. Tak jsem to nevzdal. Ani to nejde. Když Vás to baví. Byly doby kdy jsem to přehnal. A vzal jsem si kofein tabletky. Dnes to koupíte v lékárně. Chodil jsem pozdě spát. Abych dokončil kurzy v rámci času. A mohl vše zkoušet v praxi. Něco jako když nestačí čas. Dneska už to beru s rezervou. Je potřeba se trošku šetřit. Znám spoustu příběhu, kdy člověk chce vystoupit s komfortní zóny a věnovat se věcem co je více pohání. Věřím, že na této cestě nejsem sám. Chtěl bych všechny podpořit. Nevzdávejte to. Když Vás něco hodně baví a posouvá dopředu. Začal jsem koučovat i v marketingu. Přeji všem to dobré.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz