Hlavní obsah
Internet a technologie

Elon Musk může za moje obavy ohledně zavirovaného telefonu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Midjourney (generováno AI)

Ilustrační snímek.

Logo modrého ptáčka sociální sítě Twitter, kterou vlastní Elon Musk, je již minulostí. Novým logem se stalo písmeno X, které mě dokonale zmátlo.

Článek

Změna loga Twitteru není úplná novinka. Jde o záležitost starou více než týden a přesto, že Twitter občas sleduji a chodí mi notifikace na mobil, tuto zprávu jsem bohužel nikde nezaznamenala. Možná se tak stalo díky dovolené, kdy jsem nesledovala sociální sítě ani média. Kdybych o tom věděla, byla bych určitě ušetřena obav, které mi beztak přidaly pár vrásek navíc.

Na začátek musím zmínit, že můj telefon se už delší dobu chová poněkud nestandardně. Každou chvíli mi cinkne zvuk notifikace, ale v okamžiku, kdy se na mobil podívám, zjišťuji, že reálně nic nepřišlo. Kdo by tak asi byl zvědavý na úplně zbytečné notifikace, které chodí třeba každých deset minut? Já na ně zvědavá nejsem a popravdě, dost mě štvou. Dokonce mě už napadlo, že mám zavirovaný telefon. Reinstalace je v plánu, ale zatím jsem se k ní bohužel nedostala.

Písmeno X místo loga aplikace?

Mezitím se u notifikací, které mi přichází na telefon, začalo objevovat již zmíněné písmeno X, což jen přiživovalo moje obavy o to, že telefon je skutečně zavirovaný. Proč by se mi jinak u notifikací místo loga aplikací začalo zobrazovat divné písmeno X? Problém je, že často notifikace ani nerozkliknu, protože zrovna nechci a pak je jen smáznu.

Foto: Epicwoman

Screenshot notifikace ze sociální sítě X.

Blik, cvak… Zjištění dne

No jo, uznávám, chvíli trvalo, než se mi rozsvítilo. Jednou, když mi tato notifikace přišla a byl u toho manžel, řekla jsem mu, že nechápu, proč je místo loga velké písmeno X a bojím se, že mám zavirovaný telefon. Podala jsem mobil manželovi, aby se sám přesvědčil a místo mnou očekávaného údivu přišla nečekaná odpověď. „No? A co je na tom divného? Ty jsi nevěděla, že Twitter změnil logo? Jestli tě to štve, odinstaluj ho a vše bude jako dřív.“ Nevěřícně koukám, ale jsem ráda, že jsem se to (mimochodem asi jako poslední člověk na světě) konečně také dozvěděla.

Co si budeme povídat… Pokud k vám tato zpráva o netradiční změně loga náhodou také nedotekla, můžete být zmatení. Pouhé písmeno X, které lze vnímat také jako křížek, může evokovat nějaký problém a já jsem měla i tendenci na písmeno X v logu kliknout, aby se zavřela stránka.

Neznalost neomlouvá

Elon Musk, nejbohatší člověk na světě, mě novým logem Twitteru pěkně napálil a je možné, že nejen mě. Samotnou mě překvapuje, že se to ke mně nedostalo dřív. Modrý ptáček mi bude chybět.

Z toho všeho plyne bezpochyby přínosné ponaučení. Abych příště nebyla takto překvapená, nesmím si nechat ujít žádnou novinku ani tehdy, když mám zrovna dovolenou. Pak se mi nestane, že si budu připadat jako mimoň, který se to dozvěděl jako poslední člověk na světě.

Díky, Elone!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz