Článek
Po počátečním rozčarování a několika peripetiích se službou Oneplay by se dalo říct, že jsem docela spokojenou uživatelkou, ačkoliv je pravda, že nemám tolik volného času, abych byla nonstop vylepená u televize a zkoumala nedostatky. A to ani nechci. Vězte, že cílem tohoto článku není ani tak hejt, jako spíš návrh na vylepšení relativně nové služby. Jak jsem totiž zjistila z více zdrojů, hlučná znělka netrápí pouze mě, ale mnohem více uživatelů.
Hlučná znělka vzbudila děti
Představte si, že po náročném dni večer uspíte děti a jdete si k televizi užít klidnou chvilku sledováním oblíbeného pořadu. A ve chvíli, kdy vás po spuštění Oneplay přivítá výrazná a hlučná znělka, přiběhnou rozespalé děti, pro které ona znělka zafungovala jako předčasný budíček. Tohle se nám párkrát vážně stalo a nebylo to nic příjemného. Následovalo vypnutí televize a druhé kolo uspávání, po kterém už na relax u televize nezbyla energie. Než se nám znovu podařilo uspat děti, byla skoro půlnoc a jediné, na co jsme byli zralí, byl spánek.
Vadí to více lidem
Z rozhovorů se známými jsem se dozvěděla, že jim to taky vadí, a protože mě zajímalo i to, jak je to s názorem na hlučnou znělku služby Oneplay v širší společnosti, rozhodla jsem se udělat malou anketu na sociální síti Threads. A výsledek mě vážně překvapil. Vlákno doposud získalo během 16 hodin od zveřejnění 25 000 zobrazení, přičemž se pyšní 720 srdíčky. Pokud tato srdíčka budeme brát jako souhlasná, hlučná znělka není po chuti každému 35. uživateli. A to už stojí za to, aby provozovatel přemýšlel o vylepšení. Nemyslíte?
Pod mým příspěvkem na Threads se rozjela i debata, která jen potvrzuje, že hlučná znělka je pro spoustu uživatelů nepříjemná. Někteří se naučili, stejně jako já, před spuštěním služby vypnout zvuk, ale určitě by bylo lepší, kdyby byl tento problém vyřešen elegantněji ze strany provozovatele. Koneckonců, službu si platíme a zasloužíme si, aby nás její používání nerozčilovalo.
Šlo by to, prosím, decentněji?
Jelikož bych si moc přála, aby provozovatel služby Oneplay vyslyšel uživatele, zkusila jsem napsat na chat podpory, kde mi odpověděla Virtuální asistentka Olívie. Přikládám výstřižek z naší krátké komunikace.

Olívie mi poděkovala za cennou připomínku a slíbila, že námět pro zlepšení uživatelského zážitku předá kompetentním lidem. A já budu doufat, že tým služby Oneplay tuto připomínku nebude brát na lehkou váhu a uživatelé se brzy dočkají vylepšení. Pořád věřím, že prioritou provozovatele je uživatelská spokojenost.