Hlavní obsah

CO NÁM DÁVÁ SHOPAHOLICADEL?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Umělá a zbytečná celebrita?

Článek

V posledních několika týdnech jsem zaregistrovala existenci jakési bytosti, která si říká Shopaholicadel a jejího přítele Davida. Její pravé jméno je Adéla Pulcová.

Jedním z pravdivých citátů, kterých se po celý život řídím a který by měl každý znát je : Dívej se na ty nejlepší a snaž se být lepší než oni.

Nevím, zda je společnost již úplně nemocná, že se dává vůbec nějaký prostor lidem jako je Shopaholicadel. Já nechápu, zda bych se měla jejím výrokům a videím z kterých podle mého názoru stříká primitivismus přes monitor až do pokojů sledujících občanů smát, či mám tuto osobu litovat.Když se rozdávala inteligence, tak ona bohužel zaspala a chyběla.

Jak by člověka měla obohatit informace, že slečna Adéla Pulcová vyrobila chlebíčky a místo párátek použila uchošťoury-vatové tyčinky k čištění uší? Já v tom nevidím nic vtipného ani nic inovativního. Domnívám se,že se jedná o soukromou věc. Chlebíčky jedla ona se svým přítelem, tak jim snad chutnaly.

Je pravda, že každý člověk nemá, ani nemůže mít IQ 180.

Slečna Adéla Pulcová byla hostem jedním z dvaceti pořadů, které moderuje na TV Barrandov Jaromír Soukup. Tento pořad jsem viděla na YouTube.Říkala tam, že jí firma Google platí měsíčně 80 000 Kč a má ještě nějaké další příjmy od dalších firem. Já jí tyto peníze vůbec nezávidím, ovšem jakou hodnotu za tyto peníze pro společnost tato osoba vytvoří?

Proč se dělá z lidí, kteří jsou na první pohled prostého ducha senzace? Pokud má být její jednání a její různé výstupy na sociálních sítích vtipné, tak já takovému humoru nerozumím a rozumět nechci.

Pokud se budu chtít zasmát, tak si pustím seriál Chalupáři nebo nesmrtelné komedie od Zdeňka Trošky Slunce, seno............Mohu se také zasmát při četbě knihy Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války od Jaroslava Haška.Pokud se budu chtít zasmát, tak si určitě nepustím nic, kde se vyskytuje slečna Adéla Pulcová.

Dokud se bude někdo na ní koukat a brát jí jako nepovedené cirkusové představení, tak nás bohužel může svými chlebíčky obohacovat ještě hodně dlouho.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz