Hlavní obsah

KONCESIONÁŘ S LAPTOPEM A MOBILEM

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

To jsou neuvěřitelné věci, které se mají stát realitou.

Článek

Ministr Baxa chce zvýšit koncesionářské poplatky. Má se rozšířit okruh poplatníků.

Nechápu důvod. Já jsem ČT neviděla asi 25 let.Nemám zájem o sledování veřejnoprávní TV.

Ano.Mám doma tablet,chytrý mobil a laptop. Tyto věci mám k jiným účelům, než je sledování ČT.

Nikdy jsem neviděla nikoho, kdo by ve svém mobilu sledoval ČT.Opravdu nikdy.

Pokud má někdo zájem o informace z domova i ze světa, tak není nic jednoduššího požádat strýčka Googla nebo Seznama. Ti  vše

během chvilky vyhledají  a zjistí.

Pokud má někdo zájem o sledování dokumentů, filmů nebo seriálů, tak máme mnoho streamovacích platforem a YouTube.

ČT a přístroj zvaný televize jsou zastaralé a nepotřebné věci.

Co je snad nejhorší je pořad KDYŽ HVĚZDY TANČÍ.To opravdu nepatří na veřejnoprávní TV.  Ať hvězdy klidně tančí, ale ne za moje

peníze. Je nutné dávat tento nesmysl téměř každý rok ? Mám ráda tanec. Oni jsou schopni mne ho i zhnusit.

Poslední věc, která se ČT povedla je seriál CHALUPÁŘI. Ten nemá absolutně žádnou chybu.

Jestliže bude majitel chytrého telefonu považován za potencionálního diváka ČT a bude mu nařízeno, že musí platit koncesionářský

poplatek za službu o kterou nemá zájem a nevyužívá jí, tak je to špatně. Jestliže v zákoně bude konkrétně napsáno, že je koncesionář

člověk, který může na svém zařízení sledovat ČT ?Také mohu skákat z okna.Jsem tedy sebevrah? Skákat z okna nebudu, ale mohu.

Platit by měli jenom konzumenti.Jak je vystopovat? To není můj problém ani moje starost.

Zvýšením koncesionářských poplatků a rozšíření řady poplatníků  se vlastně zvýší jednomu molochu dotace na úkor ostatních

konkurentů, kteří nedostávají a nedostanou nic.Musejí si na svůj provoz vydělat sami.Jedná se zcela jednoznačně o prohnilé konkurenční

prostředí.

Dále mi absolutně není jasné, proč by měly koncesionářský poplatek platit firmy podle počtu zaměstnanců. V práci lidé pracují a určitě se

nedívají na ČT !!!! Například pokrývač nebo řidič tramvaje  bude považován za konzumenta služby, ale že se dívat opravdu nemůže

nikoho nezajímá?

Koho tohle napadlo? To je naprosto neuvěřitelné !!!!! Ale OSVČ , kteří jsou bez zaměstnanců nebo jich mají maximálně 4, tak platit nic

nebudou.

To je skutečně logika uzené makrely.

Ještě bych podotkla, že v odlehlých vesničkách nebo i v některých městských částech není k dispozici tak rychlý internet, který by

umožňoval sledování čehokoliv. Obraz se nenačte a seká se.

Je velmi zajímavé, že od ledna jsou na Slovensku koncesionářské poplatky zrušené. V Turecku a několika dalších zemích se rovněž nic

neplatí.

Toto budu nadále sledovat.Zatím se jedná pouze o návrh. Uvidíme co z toho schválí. A jakým způsobem hodlají vyhledávat lidi s chytrým

nebo s blbým mobilem? Tak na to jsem opravdu zvědavá.

Češi stejně najdou skulinku v zákoně, jak neplatit něco, co nechtějí. Já to platit nechci.Těch 160 korun pošlu každý měsíc nějakému

útulku pro psy. To má pro mne význam.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz