Hlavní obsah
Obchod a průmysl

Lidl e-shop a pravidelné zdražování výrobků za týden

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Najdete je v Moje sledované na tomto webu nebo na Seznam.cz.

e-shop upravuje každý týden ceny směrem nahoru

Článek

Mnoho lidí včetně mne si oblíbilo nakupování zboží v e-shopech. Jedním z velkých a spolehlivých e-shopů je Lidl. Lze tam nakoupit téměř vše mimo osobního automobilu a potravin. Zboží je poměrně levné , kvalitní a není problém ho v zákonné lhůtě vrátit zpět a toto vrácení je zdarma. Do e-mailu přijde štítek, který si zákazník nalepí na balíček a ve výdejních místech PPL odešle zdarma zpět. Vrácení peněz je vždy bez problémů.

Chválení je u konce. Tento e-shop má i svá negativa. Každý týden mají 2 x nové zboží. Pokud si například objednám z nejnovější nabídky, která vždy začíná v pondělí a ve čtvrtek na následující týden dámskou bundu za 449 Kč a kávovar za 1 499 Kč, tak zaplatím tyto ceny platební kartou či dobírkou a nechám si balík zaslat domů. Příští týden mají toto zboží za stejnou cenu i v kamenných prodejnách od pondělí do neděle nebo do vyprodání naskladněných zásob. Další pondělí-tedy druhé pondělí stejné zboží, pokud nějaké zbylo, kamenná prodejna nezdražuje, je v regálech za stejnou cenu.

Internetový obchod postupuje zcela opačně a nenápadně. Já jsem ale osoba všímavá a mnoho věcí si pamatuji. Vím tedy, že bunda stála 449 Kč, ale již je nabízena za 499 Kč a kávovar již také nestojí 1 499 Kč, ale jeho cena je již 1 899 Kč.

Je celkem podivnost, že v tomto druhém pondělí a všech následujících dnech nabízí Lidl a Lidl e-shop stejné zboží za různé ceny. Divné obchodní praktiky.

No. Takže pokud si chci něco koupit, tak si to koupím hned, kdy je produkt nabízen v e-shopu. Když 14 dnů váhám, tak za stejný výrobek zaplatím více. Je to pro mne nehospodárné a nesmyslné. Říká se, že kdo šetří, ten má za tři.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz