Hlavní obsah

Cancelo po 1+1 proti Celtě: „Hrál jsem velmi špatně, bylo tam hodně chyb“

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: GOALGONZO

Joao Cancelo i přes gól a asistenci věří, že proti Celtě hrál špatně.

Článek

„Odehrál jsem velmi špatný zápas a udělal jsem spoustu chyb, ale nakonec je důležité zůstat soustředěný a bojovat až do konce. Získali jsme tři body. Je potřeba zlepšit spoustu věcí. I když hrajete špatně, je důležité získat tři body.

Celta hrála hodně těsně v defenzivě a to nám dělalo problémy. Ale byli jsme trpěliví a nakonec jsme vyhráli.

Byl jsem ztracen, udělal jsem spoustu technických závad, to je pro mě neobvyklé. Musíme přidat další.

Pokud budu podávat dobré výkony, klub mě bude chtít koupit. Pokud ne, pošle ho zpět [do Manchesteru City]. Musíme jít kupředu krok za krokem,“ poznamenal obránce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz