Hlavní obsah
Názory a úvahy

A co USA?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Větší plýtvání jídlem jsem nikde neviděla .

Článek

Ač celý život kromě jednoleté a dvouleté mateřské dovolené jsem byla zaměstnaná i na 2 pracovní úvazky (v místě scházeli kvalifikovaní pracovníci), denně vařím. Kdysi jsem zkusila staršímu synovi zaplatit školní obědy na gymnáziu, ale byla mi nápadná vyjídaná lednička. Šla jsem se potají do jídelny podívat. Skutečně většina těch starších „mládežníků“ odevzdala lístek, přijala talíř s obědem a mnozí kráčeli rovnou cestou k okénku, kde se odevzdávaly talíře po jídle. Můj synáček dtto! Po rázné promluvě jsem prostě připravila dvojitou svačinu a teplý oběd měl doma.

Rozhodně nechci mentorovat ani nabádat, ale opravdu by nestačily 2 pracovnice, které by vydávaly obědy v podobě sandwichů, pizzy či mnou dost opovrhovaných hamburgerů v sáčcích? Samozřejmě např. s jablkem, mandarinkou…

Že je to krok zpět? A co mimo jmenovaných států třeba USA? Vím od přátel, že restaurační strava s plným komfortem polévky, hlavního jídla a dezertu tam prostě na běžných školách neexistuje. A určitě i ze zdravotního hlediska se tělu teplé jídlo dostane, byť trochu později.

Jestliže není, kde brát, je na místě racionální myšlení. Zhoršit výuku nedělením např. při výuky jazyků, tou správnou cestou určitě není.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám