Hlavní obsah
Názory a úvahy

Stále věřím v Petra Fialu, ale pokud volby vyhraje Babiš nebo KSČM divit se nebudu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam Zprávy / Michal Turek

Při posledních volbách jsem volil pětikoalici a vůbec se za to nestydím. A ačkoliv musím uznat, že mají mnoho přešlapů, stále v ně věřím. Je mi ale jasné, že takových je nás opravdu málo. Hnutí ANO nabírá na síle a není jediné.

Článek

To, že mi není sympatický Andrej Babiš svými pohnutky, rétorikou a jeho celkovou politiku, kterou vede on a celé jeho hnutí, to tak prostě je.

Nevěřím, že jeho soud byl naprosto čistý a taková paní Alena Schillerová je pro mě naprosto nečitelnou osobou.

Ovšem jedno se jí musí nechat, umí dokonale využít chyb pětikoalice ve prospěch ANO, a za to se na ni nikdo nemůže zlobit.

Cílí na mladé voliče, vystupuje na sociálních sítích a pokud ANO vyhraje, bude to její velká zásluha.

Když ale vyhrála pětikoalice, těšil jsem se na něco lepšího. Měl jsem pocit, že konečně máme důstojnou vládu, která nám přinese nějaké jistoty. Ovšem pomalu si začínám uvědomovat, že svými potížemi, mlžením a snahou působit suverénně i přes problémy své dosavadní voliče spíše odradí. Nedivím se.

Přesto stále vnímám Petra Fialu jako slušného, kvalitního a schopného člověka, od kterého očekávám, že ještě ukáže své kvality a dotáhne spoustu věcí do konce. Jsem si vědom, že mají politické strany tvořící pětikoalici regionálně velmi kvalitní politiky a osobnosti. A je mi líto, že tito lidé pak doplácí na přešlapy těch nejvyšších.

A já, jejich volič jsem schopen to objektivně posoudit a vidím, že se pětikoalice žene do záhuby, ať se mi to líbí nebo ne. I přesto, že jak už jsem zmiňoval, v Petra Fialu stále věřím.

Pravdou ale zůstává, že se mnoho lidí zlobí. A pokud někteří z nich vnímají, co se teď odehrává na půdě KSČM, čtou letáčky Fialo stačilo! A přemítají, že opravdu bylo líp, potraviny byly levnější a bydlení pro mladé dostupnější, můžeme se domnívat, že pod vlivem emocí by mnoho občanů mohlo volit právě tuto stranu, byť se nám to může zdát, jakkoliv scestné a absurdní.

Jenže pokud někdo nesympatizuje s Andrejem Babišem a zároveň ho pětikoalice naprosto vytáčí a klame, koho volit jiného?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz