Hlavní obsah
Lidé a společnost

Agáta Hanychová sepsala závěť. Pro děti zvolila poručníka, odkázala dům i peníze

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Nextfoto/ Pavel Gwužď

Agáta Hanychová je praktická holka. A tak před svatbou s Miroslavem Dopitou naklusala k notářce a sepsala předmanželskou smlouvu. A rovnou ji požádala i o další službičku.

Článek

Už jednou si Agáta Hanychová zažila, že rozvod není žádný med. Po bouřlivém rozvodu s Jakubem Prachařem skončila s pár korunami na účtě. Musela ho vyplatit z domu, který společně budovali, dokonce kvůli ní prodala její matka Veronika Žilková rodinnou chalupu. A tak se zřejmě zařekla, že nic takového už nedopustí.

Před lety je rozdělila nevěra

Loni na podzim se dala po rozchodu s otcem své nejmladší dcery Rózy Jaromírem Soukupem dohromady s mužem, kterého už důvěrně znala. S Miroslavem Dopitou byla zasnoubená už před 12 lety, když se jim narodil Kryšpín. Tehdy je rozdělila nevěra. Tři měsíce se Agáta snažila Mirkovi odpustit, nakonec to vzdali a chvíli hledali znovu společnou řeč.

Možná právě hořké zkušenosti donutily Agátu myslet o krok napřed - a tak sepsala předmanželskou smlouvu. A doporučila to všem ženám, které se chtějí vdávat.

Nejmladší sestra poručníkem

Spolu s předmanželskou smlouvou však sepsala také závěť. To prozradila v podcastu Agáta a Ornella show, přičemž dodala, že kdyby se jí něco stalo, poručníkem dětí bude její nejmladší sestra Kordula Stropnická. „Zvolila jsem ségru, protože je nejmladší z mých sourozenců, takže tu bude nejdéle,“ vysvětlila Agáta. Kordula by se tak starala o dům a peníze, které by po Agátě zbyly, děti by byly se svými tatínky.

Slova o smrti zmiňuje Agáta v poslední době často. A to především v souvislosti se soudním sporem o dceru Rózu, který ji velmi vyčerpal. „Jaromír se mi ozval s takovými podmínkami, které jsou naprosto šílené. Já jsem si řekla, že to asi musím udělat, ale chtěla bych tam něco upravit. I moje právnička mi řekla, ať to nepodepisuji, že je to proti mně. Já jsem řekla, že už nemůžu, že buď umřu a umřu těm dětem, anebo to podepíšu, řekla. Dokonce určila nedávno svou matku Veroniku Žilkovou jako osobu, která se v případě smrti dostane do jejího telefonu. Když kvůli tomu pípla Žilkové na telefonu zpráva, smála se dceři, že tohle prý ve 39 letech také dělala - Agáta má totiž krátce před narozeninami a už příští rok ji čekají sladké kulatiny. Tak snad takové myšlenky brzy zažene, jistě jde u trojnásobné matky jen o obezřetnost.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz