Hlavní obsah
Lidé a společnost

Mikýřův marketing je lepší než to, co zvládá celý tým Survivoru. Příští rok by ho měli vzít do štábu

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Mikýř je jednou z nejvýraznějších postav celého Survivoru. A ačkoliv v posledních dnech tak trochu otočil a zdá se, že začal naplno hrát, to, co předvedl jeho tým v Česku na sociálních sítích, je naprosto unikátní. Zajistí mu to místo na příští rok?

Článek

Na sociálních sítích probíhá vášnivá diskuze o tom, kdo tak asi vyhrál Survivor. Dvě jasné favoritky už jsou totiž venku - mnozí tipovali, že to bude právě Jana, která na svou příležitost čekala deset let, nebo odvážná Yeni. Ani jedna z nich si ale miliony neodnese, to už je jasné.

Vítězství, nebo odchod se sklopenou hlavou?

Podle některých by to však mohl být i Márty, který se údajně na sociálních sítích chová tak, jako by velké peníze opravdu získal - nedávno například zamířil na finále mistrovství světa v hokeji, a dokonce měl na ruce - podle některých - drahé hodinky. Nutno však říct, že tam byl na různých zápasech i Mikýř se svým týmem a mnoho dalších slavných. Na finále pak doratila například Patricie Pagáčová, Milan Peroutka, Marek Ztracený, Ondřej a Daniela Brzobohatí nebo prezident Petr Pavel. A nikdo z nich, jak je nám známo, v Dominikánské republice nesoutěžil.

Mohl by to být ale Mikýř, kterého nakonec jeho strategie dovede až k vítězství? Mnozí fanoušci Survivoru upozorňují na to, že se po příletu do Česka skoro s nikým nebaví - a to je zvláštní. Například takový Márty byl už s Tomášem v Chorvatsku nebo s Pirátem na chatě. Ukazuje to budoucí aliance? Ani Kristina nedá bez Tomáše ani ránu! Když ale Mikýř prožil epickou zradu v posledním díle, povedlo se mu dokonce svolat několik stovek lidí na střechu, aby s ním koukali na díl, ve kterém sehrál hlavní roli. Komu se tohle za minulé série podařilo? Nikomu!

Foto: se souhlasem TV Nova

Jsou si Mikýř a Márty největšími konkurenty?

Dostane Mikýř příští rok nabídku?

Mikýř a jeho tým prostě umí. Na Survivor odlétal s tetováním, které bylo plné úkolů ke splnění, vzniknul jeho merch, vymyslel vlastní slovo zweist, meme na pondělky, připravil si rozhovory, které vycházely podle toho, jak jeho soupeři vypadávali. Nechal tu Jana Cóna a Viléma Fraňka, člena týmu, který vedl prezidentskou kampaň Danuše Nerudové, aby se o jeho sociální sítě postarali - a zvládli to na jedničku.

Celkový marketing dotáhli k dokonalosti, když uspořádali casting na nového Mikýře, a do takového videa získali například Ewu Farnou nebo Maniaka, který pro něj složil song. Ten si společně zarapovali právě na minulém promítání. Jestli tohle někdo umí, je to Mikýř a jeho tým. Oproti tomu, jak slabé výkony, co se marketingu týče, předvádí tým Survivoru letošní rok, se přímo nabízí, aby si tam příští rok zavolali Mikýře. Otázkou je, zda to opravdu nevyhrál. To už se mu třeba nebude chtít pracovat, samozřejmě…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz