Hlavní obsah
Lidé a společnost

Vilmě Cibulkové šlo o život, na poslední chvíli ji zachránil žaket

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

S mrazivým přiznáním přišla populární herečka Vilma Cibulková (61). Už několikrát nemusela být mezi živými! Na prahu smrti se ocitla třikrát, ačkoliv pokaždé z jiného důvodu.

Článek

Perné chvíle, o ty nikdy neměla Vilma Cibulková v životě nouzi. A byly momenty, kdy si myslela, že je to její poslední sekunda.

Náročný porod dcery Šimony

Při porodu dcery Šimony (31) jí přirostla placenta k děloze, čehož si doktor nevšimnul a v domnění, že by měla ještě vyjít z těla ven, trhnul. Tím spustil masivní krvácení, herečka musela okamžitě na operaci a šlo jí o život. To nebyla však jediná událost v jejím životě, ze které šel strach.

Herečka se ráda potápí na vraky, a to klidně i v zahraničí. Při jedné takové výpravě při vynořování zkolabovala a začala se topit. Nakonec ji zachránil žaket. Byli jsme na Borku a já se potápěla do pětadvaceti metrů. Není moc hluboký, jinak jsme chodívali na vraky do padesáti metrů třeba v Chorvatsku. Každopádně stalo se to, že jsme obešli instruktora, který šel na oběd a potápěli jsme se já a dva kluci. Když jsme šli pod vodu, neřekli jsme si, kdo bude buddy. A byli jsme tři, což se nedělá. Buď jste čtyři nebo dva,zavzpomínala na perné chvíle.

Dítě štěstěny

„Přestože jsem se už perfektně uměla potápět, vsugerovala jsem si, že nemůžu nahoru, že mi prasknou plíce. Klukům jsem ještě stihla ukázat, že jdu nahoru těch pětadvacet metrů. Vyndala jsem si automatiku z pusy a začala jsem vydechovat a zhruba ve dvanácti metrech mi došlo, že už nemám co. Tak jsem se začala rvát s vodou, nade mnou ale bylo ještě nějakých jedenáct metrů. Pak jsem se přestala snažit a byl to nádherný stav,“ doplnila.

Poprvé se přitom do spárů smrti dostala dokonce už v šesti letech, kdy odšroubovala žárovku, která ji praskla v ruce a přeťala tepnu. Život ji zachránila maminka, když jí ránu zacpala kamenem. Je to však jediný zážitek, ze kterého má hrůzy dodnes - jinak je to doslova nebojsa. Nebo snad dítě štěstěny?

Zdroj: redakce, blesk.cz, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz