Hlavní obsah
Lidé a společnost

Vyjádření Nikol Leitgeb k rozpadu 3v1: Připadalo mi to spíš jako byznys než kamarádství

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

O rozpadu populárního tria se toho napsalo mnoho. Až do teď ale žádná z dam nepromluvila o věcech, které se mezi nimi staly. To teď porušila až influencerka Nikol Leitgeb, která prozradila, že to nebylo žádné drama. Přesto k tomu měla své důvody.

Článek

Hon na čarodějnice, tak to vypadalo v poslední době. Na sociálních sítích, v médiích i skupinách se stále dokola řešilo, proč už oblíbené trio 3v1 neexistuje.

Důvody odchodu jsou jasné

Nedávno vydala Martina Pártlová song Sbohem, pa, šátečku ve kterém se vyzpívala z toho, že jí ztráta jejich skupinky mrzí. A vyjádřila se teď také Nikol, která už nejezdí na žádné oslavy ani společné dovolené, které byly pro tohle trio typické.

„Z 3v1 jsem odešla, protože mi to delší dobu připadalo spíš jako byznys než kamarádství. A neuměla jsem v tom moc dobře fungovat. Já to tak mám, jsem taková hypersenzitivní. Pak se mi to během třičtvrtě roku ta moje domněnka trošku potvrdila, a to je celý,“ rozpovídala se Nikol na svém Instagramu.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Trio bylo velmi populární

Duševně se oddálily

„Věřím, že se to stává normálně, že jste se s někým po nějakém čase duševně oddálili. To je život. Byla bych ráda, kdyby se v tom všichni přestali rejpat, protože vlastně není vůbec v čem, zůstala Nikol korektní a na žádná velká dramata tak nedošlo.

Zdá se, že fanoušci měli nakonec pravdu. Holky si postupem času přestaly rozumět, a tak šly zkrátka každá svou cestou. Uvidíme, zda padnou ještě další vyjádření. Fanoušci v diskuzích spekulovali zejména o tom, že si holky přestaly rozumět ohledně výchovy dětí. Žádné takové důvody ale ani jedna z nich neuvedla, ačkoliv se netajily tím, že své děti vedou každá jinak.

Zdroj: redakce, Instagram, Facebook

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz