Článek
V pondělí si spousta z nás okusila, jaký je život bez mobilu. Výpadek operátora O2 způsobil, že nefungovaly hovory, internet ani běžné služby. Komunikace vázla, lidé přišli o zakázky, nemohli řešit pracovní věci a někteří zůstali doslova odříznutí od světa.
Sama jsem se dostala do situace, kdy jsem se nemohla spojit s klienty a jeden si mezitím našel někoho jiného. Důsledek? Ztráta příjmu. A to není žádná banalita.
Omluva všem klientům a malý dáreček
Když O2 po pár dnech oznámilo, že má pro své zákazníky kompenzaci, otevřela jsem jejich aplikaci. No… pobavila jsem se. 300 Kč sleva na nový telefon nebo na jejich službu. Opravdu velkorysé.
Zvlášť když víme, že si za ty telefony účtují dost a vázat se kvůli slevě nechce každý.
A termín využití? Do neděle 17. srpna. Aby to někdo náhodou nechtěl uplatnit později. Rychle to využij, nebo máš smůlu. Celé to spíš připomíná marketing než omluvu.
Milé O2, většina z nás nic navíc nechce
Stačí, když vše bude fungovat. Když za své peníze dostaneme to, co máme mít. Nechci slevu na něco, co si radši pořídím jinde, za lepší cenu a bez podmínek.
Bohužel jsem jedna z těch, kdo se bez O2 neobejdou. Často jezdím do pohraničí, kde ostatní operátoři nemají skoro žádný signál. Takže mi nezbývá nic jiného než doufat, že podobných výpadků nebude víc.
A když jo? Příště si radši zajdu do lesa. Tam aspoň vím, že bude klid.
PS: Největší benefit od O2? Digitální detox. A to zcela zdarma. Pak, že velké firmy nemyslí na zdraví lidí.