Hlavní obsah

O divení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

K výzvě Zuzany Válkové

Článek

O DIVENÍ

Dnešní ráno bylo takové udivené.

Nejdřív mě překvapilo, že podle časového údaje na displeji mobilu jsem spala v kuse dvanáct hodin.

Další překvapení bylo, že kocour Sylvester namísto obvyklého hladového vytí se úžeji přitulil a zavrněl.

Když jsem urychleně vyrazila z domu, abych stihla výdej čerstvého mléka od souseda farmáře, čekalo mě překvapení. Mléko došlo.

Vzhledem k tomu, že jediná z jeho kravek nadojí denně tolik mléka, jako všechny tři moje kozenky v létě za týden, bylo to nečekané.

Mladá paní s dvěma nákupními taškami PETek naplněných bílou tekutinou hlaholící v družném rozhovoru na druhé straně ulice měla dnes, zdá se, větší štěstí.

V obchodě měla pro mě má milá kamarádka, vedoucí Alenka připravené slané rohlíky. Aby řeč nestála, nezávazně jsem komentovala cenovku na ne-sýru Eidam žertem, že kravičky, potažmo i kozenky, budou brzo zlatý důl.

Další zákaznice, sympaticky dosud působící dáma plus minus šedesát zahulákala:" Kozy smrdí, krávy smrdí, fuuuj ! “

Zůstala jsem zcela konsternována.

Až domů mi táhlo hlavou, že tahle paní nejen že nikdy nezažije ten zvláštní pocit, když vám mléko protéká dlaní, v které jemně držíte teplý struk živého zvířete, ale zřejmě se k ní ani nikdy nepřitulí žádná kočka .

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám