Hlavní obsah

Jak jsem spadla z houpačky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tato událost se stala v roce 1997.

Článek

Byl víkend a já jsem šla na dvorek. Moje houpačka byla uvázaná. Já jsem se začala hodně houpat, jako vždycky.

Houpačka se najednou obrátila a já jsem spadla. Začala mě bolet ruka a z nosu mě začala téct krev.

Kvůli této krvi sem se schovala za popelnici, zde krev přestala téct, ale ruka mě bolela pořád. Tak jsem šla domů do postele. Když jsem se vzbudila, tak matku zajímalo, proč jsem šla spát.

Matce jsem neřekla, že mi tekla krev, ale pověděla jsem jí, že jsem spadla z houpačky a bolí mě ruka. Dala mi na ní obvaz. Za měsíc bylo po bolesti a po otoku. Samotnou ruku jsem měla jen naraženou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám