Hlavní obsah

Jak jsem utekla z domova

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tento čin se stal v roce 1995. V této době jsem byla předškolák (4 roky stáří).

Článek

Jeden všední den bylo venku hezké počasí, svítilo sluníčko. Oblékla jsem se a obula. Pak jsem pokračovala na dvorek, kde se chovali králíci.

Tento dům stál mezi dvěma obcemi u hlavní silnice Nový Bor- Děčín. Na dvorku jsem se sama nudila a nenapadlo mě nic lepšího, než jít po hlavní silnici, a pak po vedlejší silnici k babičce. Samotná cesta byla dlouhá zhruba dva km.

Přelezla jsem na dvorku plot a šla jsem k babičce. Chodila jsem za bílou čarou, auta se mě vyhýbala. Přišla jsem k ceduli, která značí město. Já jsem věděla, kam mám jít. U babičky jsem byla pomalu každý víkend.

Naštěstí už byla babička z práce doma. Já jsem došla až před panelák. Na babičku jsem zazvonila. Babičce jsem řekla, že mě přivezl otec na kole. Ona tomu věřila.

Když přijel otec, tak to bylo rachotu, že mě zde radši nechal. Jel domů beze mě. Matce řekl, že jsem v pořádku u babičky.

Babička jim uvařila pudink, aby mi neublížili. Doma si semnou povídali a řekli mi, co se mi mohlo po cestě všechno stát. Za trest jsem dostala týden domácího vězení.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám