Hlavní obsah

Jak vypadá hodina boxu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tato událost se stala v měsíci říjen a roku 2024. Odehrávalo se to v tělocvičně při boxerském tréninku.

Článek

Doma jsem si nejdřív připravila všechny věci na trénink. Vzala jsem si na sebe sportovní oblečení a vyrazila jsem směr trénink do budovy školy. V šatně jsem se převlékla, došla jsem si na toaletu a šla jsem do tělocvičny.

V tělocvičně už kluci připravovali za pomocí trenéra boxerské pytle. Pak se čekalo, než začne samotný trénink. Tréninky začínají v 18:30 hodin.

Když přišli všichni do tělocvičny, tak trenér s nástupem zahájil trénink. Pak nám začala samotná rozcvička.

Při rozcvičce jsme běhali dokola tělocvičny. Procvičovali jsme si u toho ruce, ramena, břicho a nohy. Taková to rozcvička trvá zhruba 10-15 minut.

Po rozcvičce jsme procvičovali sami údery, postoje a úhyby. Nakonec jsme si vzali bandáže a boxerské rukavice. Po nasazení potřebných věcí se šlo ve dvojicích bouchat do pytle. Tyto lidi, co sem chodí dva nebo tři roky, tak nedokáží správně reagovat na pytel.

Trenér na ně pořád křičí. Prý se mají koukat na mě a cvičit podle mě. Zde procvičujeme 2-4 údery za sebou. Potom na konci tréninku, když jsme si sundali bandáže a boxerské rukavice. Jsme si šli skákat přes švihadlo nebo házet s tenisovým míčkem o zem. Pak se šlo domu. Po tréninku se chodí domu zhruba ve 20:30 hodin.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám