Hlavní obsah

Pejskové mě doprovázeli v Polsku

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tato událost se stala v sobotu v měsíci říjen roku 2024.

Článek

Doma jsme se pohádali a já jsem odešla pryč do přírody. Došla jsem do Polska. Zde jsem začala chodit po silnici. Zvládla jsem nachodit 20 km.

Nejdříve jsem přešla přes most řeku Nisu, pak jsem pokračovala směrem na Polsko. V Polsku po silnici i s nákladem jezdili sem tam čtyři velcí traktory. Na silnici jsem se jim musela pořád vyhýbat.

U jednoho domu na cestě štěkali na mě dva středně velcí psi. Já jsem ve svém tempu pokračovala dál. V této době jeden pes se nacházel přede mnou a druhý zamnou. Jak jsem pokračovala v chůzi, tak tito psi šli semnou až na konec obce, tam zůstali stát. Potom i přestali štěkat.

Potom jsem si cestu zkrátila přes pole, kde byly stopy pneumatik po traktoru. Jenomže tyto stopy nebyly suchý, proto jsem měla špinavé tepláky. Když jsem šla dál po tomto poli, tak jsem se dostala opět k řece Nise a zde jsem si sedla do trávy, až jsem na bundě usnula.

Nějaký muž byl vyvenčit dva psi a jeden pes mě vzbudil. Pes přiběhnul a začal na mě štěkat. Potom dále po cestě se už nic zajímavého nedělo.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám