Hlavní obsah

Zážitky ze školní lavice (2. stupeň)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ivana Vencová

Obrázek pochází z www.pixabay.com

Tyto zážitky se staly v roce 2003-2007. Nebudu psát žádná jména.

Článek

Do školy jsem se připravovala doma. Učila jsem se na zkoušení a na písemky. Moje oblíbené předměty byly chemie, biologie, informatika a německý jazyk.

Jezdila jsem po vědomostních olympiádách a soutěží. Chemická soutěž se konala až v Praze na jedné střední škole. Na jiné střední škole jsem se účastnila ekologické soutěže v týmu. Samotné chemické a biologické olympiády se konaly na základních školách.

Tělocvik mě na druhém stupni nebavil, protože jsme pořád hráli přehazovanou a volejbal. Při tělocviku mě bavila lehká atletika a běhání v lese. Někdy jsme hráli florbal i házenou.

Za školu jsem na florbalových turnajích chytala. Než jsem si v posledním ročníku zlomila jeden prst. Proto mě nedávala učitelka chytat.

Taky jsem se účastnila lyžařského výcviku. Byla jsem týden v horách se školou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám